-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Klar med MX-5 tuning
Selv om ikke salget starter før til sommeren, er en britisk tuner allerede godt i gang med pynt og ekstra ytelser for neste generasjon MX-5.

Britiske BBR er en spesialist på behandling av Mazdas populære roadster, og de lar ikke mulighetene gå fra seg nå som en ny modell er på trappene.
Selv om Mazda selv ikke har gått ut med detaljerte informasjoner om motor og ytelser, er det klart at MX-5 får en 2,0-liters Skyactiv motor under panseret. Hk-tallet er foreløpig ikke kjent, men det spekuleres i at den får rundt 160-165 hester.
Neil Mckay i BBR har ikke tid til å vente til sommeren, så han har gått til anskaffelse av en Mazda3 med 2,0-liters Skyactiv motor for å se hva han kan få ut av den.
- Vårt mål med nye MX-5 er å tilby samme effekt – 200 hester – som vi gjør i dagens NC-modell ved bruk av enkle «bolt-on» komponenter. Siden vil vi tilby enda høyere effekt ved å montere «pustehjelp» i bilen, sier Mckay.
Etter å ha studert en prototyp er han også godt i gang med å designe komponenter for å gi nye MX-5 et mer eksklusivt utseende. Et eksempel på hva han vil tilbys er den spesielle lakken bilen på bildet har.
Mckay lover å dele mer informasjon med oss utover våren.