-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mazda med heftig 6er
Mazda har laget en potent famile-racer basert på sin 6er. Med 260 hester og drift på alle fire møter den Evo VIII og Impreza WRX.
Den potente familiebilen er utstyrt med en 2,3-liters turbomotor som yter 260 hester. Den har en nesten flat dreiemomentkurve mellom 2000 og 4500 omdreininger som topper seg på 380 Newtonmeter ved 3000 o/min. Akselerasjonen er treg i forhold til de to japanske konkurrentene, men 0 til 100 på 6,6 sekunder vil nok tilfredsstille de fleste familiefedre.
Bilen har et elektronisk system som fordeler kreftene mellom for- og bakaksel etter behov. Til sammen er det foretatt 120 endringer i karosseri og hjulopphengning fra den originale sedanen. Fjærer og dempere er av det sportslige slaget og 17-tommers bremser setter stoppegenskapene i relasjon til bilens muskler.
Eksteriøret er tro mot den vanlige Mazda6, men viser likevel at dette er Mazda utenom det vanlige. Innendørs finner vi lærtrukne sportsseter, aluminiumspedaler og instrumenter med røde visere på sort bunn.