-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Toppløs, men godt kledd
Det er ikke så lett å oppdage, men under all denne kamuflasjen skjuler det seg en cabriolet.
Renault har fornyet store deler av Megane-familien, en prosess som har gjort den tidligere ganske så sære bilen mer spiselig for mengdene.
LES: Ny Megane ligner på en bil
Nå er turen kommet til Megane CC, en av bilene i denne klassen som var først ute med automatisk hardtop. Og enda mer spesielt – taket var utført i glass slik at man også fikk en viss kontakt med himmelen selv når man satt tørt og lunt.
Mange trodde denne modellen skulle debutere på høstens Frankfurt-utstilling, men der valgte Renault å satse beinhardt på sine nye miljømodeller. Derfor må nok Megane CC vente med sin lansering til vårens Genève-utstilling.
LES OGSÅ: Grand Scenic – enda større
Regn med at fronten får felles trekk med øvrige familiemedlemmer, og la oss håpe ingeniørene har klart å konstruere en mer smidig og elegant hekk enn hos forgjengeren, selv om det ikke ser slik ut på disse bildene.
BILTEST: 307 C møter Megane CC
Gjennom kamuflasjen er det umulig å avgjøre om taket er i glass eller metall, men det er vel ingen grunn til å gå bort fra dagens løsning som slipper inn dagslys fra oven.