-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Toppløs, men godt kledd
Det er ikke så lett å oppdage, men under all denne kamuflasjen skjuler det seg en cabriolet.
Renault har fornyet store deler av Megane-familien, en prosess som har gjort den tidligere ganske så sære bilen mer spiselig for mengdene.
LES: Ny Megane ligner på en bil
Nå er turen kommet til Megane CC, en av bilene i denne klassen som var først ute med automatisk hardtop. Og enda mer spesielt – taket var utført i glass slik at man også fikk en viss kontakt med himmelen selv når man satt tørt og lunt.
Mange trodde denne modellen skulle debutere på høstens Frankfurt-utstilling, men der valgte Renault å satse beinhardt på sine nye miljømodeller. Derfor må nok Megane CC vente med sin lansering til vårens Genève-utstilling.
LES OGSÅ: Grand Scenic – enda større
Regn med at fronten får felles trekk med øvrige familiemedlemmer, og la oss håpe ingeniørene har klart å konstruere en mer smidig og elegant hekk enn hos forgjengeren, selv om det ikke ser slik ut på disse bildene.
BILTEST: 307 C møter Megane CC
Gjennom kamuflasjen er det umulig å avgjøre om taket er i glass eller metall, men det er vel ingen grunn til å gå bort fra dagens løsning som slipper inn dagslys fra oven.