-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mercedes-AMG PureSpeed
Legger siste hånd på ny Speedster
Mercedes-AMG viste i vår en Speedster. Nå legger de siste hånd på verket som skal bygges i svært begrenset opplag.
Bilen ble presentert i mai som PureSpeed, og nå skal det ville konseptet bygges i et begrenset opplag på 250 eksemplarer.
Prototype-testing er inne i sin siste fase, og stedene som benyttes er essensiell for å sikre at bilen får samme kvalitet som Mercedes-produkter, sier produsenten.
Som navnet indikerer, er PureSpeed akkurat det – en ren speedster uten tak eller frontrute. Små vindavvisninger i fronten på bilen hjelper med å blåse luften over sjåføren og en passasjer som likevel trenger hjelm om de skal kjøre i høyere hastigheter utenfor bysentra.
Halo på plass
Bilen har en «halo»-beskyttelse, tilsvarende det som brukes i Formel 1. De skal gi beskyttelse til fører og passasjer mot større gjenstander som kan komme gjennom luften og arbeider sammen med et par rollover-bøyler montert bak setene.
Mercedes-AMG har foreløpig ikke nevnt noe om ytelser. Toppmodellen i SL-familien – SL 63 S E Perfomance – har 816 hk, men for å opprettholde speedster-konseptet med lav vekt, vil trolig ikke hybrid-systemet bli med over til denne. I stedet blir det en ren 4,0-liters V8 under panseret.
Speedsteren er den første modellen i Mercedes’ Mythos-serie som skal produseres i små volum, og Mercedes har fått hjelp av Pininfarina som er eksperter på dette området. PureSpeed og fremtidige Mythos-modeller er en del av Mercedes’ strategi om å bygge færre biler med høyere margin som de som tilbys av submerkene AMG og Maybach. En Mayback SL ble nylig vist under Monterey CarWeek i California.