-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spør om S-klasse
I slutten av uka skal vi kjøre den oppgraderte Mercedes-Benz S-klasse. Hva lurer du på?
Luksus-fighten er virkelig i gang. Da Mercedes lanserte siste generasjon S-klasse for fire år siden, satte bilen – ikke overraskende – en ny standard i klassen.
Komfort og teknologi hadde aldri før vært så godt mikset som dette.
To år senere dukket BMWs nyeste 7-serie opp – en bil som naturligvis hevet listen noe. Og i går lanserte Audi sitt flaggskip: A8.
Glem heller ikke at Lexus tidligere i år slapp nyeste generasjon av den japanske luksusbomben LS.
I mellomtiden har ikke Mercedes ligget på latsiden. Nye E-klasse tok over stafettpinnen som merkets mest avanserte bil da den kom i fjor – men det var naturligvis bare et tidsspørsmål før en oppgradert S-klasse kom på banen.
Og nå er den her.
Men for mange er ikke selvkjøringsteknologi, oppkoblingsmuligheter til verdensveven og ny hybrid-løsning det viktigste.
Det er faktisk comebacket til rekkesekseren.
Mot slutten av denne uka skal vi altså få prøve det nye vidunderet, og vi er veldig spent på hvordan den nye motorfamilien er. Disse motorene skal jo også finne veien inn i andre modeller – og den firesylindrede varianten (dette er såkalte modulære motorer) har vi allerede skrytt av i dieselform.
Naturligvis skal vi også leke oss litt med de utvidede selvkjøringsfunksjonene, vi skal se nærmere på trådløs lading, nye lyssystemer, 48 volts elektrisk anlegg og avanserte understell.
På programmet står også nye AMG S63, med drivlinja fra monster-E-klassen; E63 S 4Matic+.
Men, kanskje er S-klassen en bil du drømmer om? Kanskje du vurderer et kjøp – eller bare er lidenskapelig interessert i luksusflåter som denne?
Uansett hva grunnen måtte være, spørsmål kan du fyre av gårde via skjemaet her!
PS: Ifølge den informasjonen vi har fått, er ikke den nye ladbare hybriden tilgjengelig for prøvekjøring denne gang.