-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
AMG rocker opp SLK
Vi har nettopp kjørt nye Mercedes SLK, men AMG er godt i gang med å gjøre den enda morsommere.
Våre venner i Carparazzi fant testførerne til Mercedes på vei ut fra en liten lunch og kunne raskt konstatere at vi AMG-versjonen av nye SLK begynner å bli klar.
De store endringene er lavere frontfanger med store luftinntak, nye sideskjørt og ikke minst en helt annen bakstøtfanger der diffusoren ikke bare er til pynt, men faktisk skal bidra til økt marktrykk.
Riktignok er akkurat dette maskert på disse bildene.
Fire store potter etterlater liten tvil om at CO2-utslipp ikke nødvendigvis står øverst på prioriteringslisten når man skal lage en morsommere SLK.
LES VÅRT FØRSTEINNTRYKK AV SLK
SLK 55 AMG blir navnet, og årsaken er at vi nå snakker om 5,5-liters V8eren som vi kjenner fra CLS 63, men uten de to turboladerne.
Vi snakker altså om en ren sugemotor som kommer til å yte 420 hestekrefter.
EN STILSTUDIE – VI HAR KJØRT CLS
Alt tyder på at vi kommer til å se AMG-versjonen når vi setter kursen mot bilutstillingen i Frankfurt i september.
Det betyr at du allerede nå bør tenke på å være ekstra snill, slik at kanskje julenissen putter en under treet når den lanseres en gang før jul.