-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Mercedes-utfordrer til Z4
Mercedes-Benz finsliper sitt våpen i kampen mot nye BMW Z4 roadster.
Denne modellen ligger fortsatt 2-3 år inn i fremtiden, med mindre BMWs nye Z4 - som for første gang leveres med sammenleggbar hardtop – får dem til å akselerere utviklingen.
LES OM VÅRT FØRSTE MØTE MED NYE Z4
Og siden vi snakker om en bil som ligger noen år frem i tid, har Mercedes ikke tatt noen snarveier når det gjelder kamuflasje. Her må man nærmest ha røntgensyn for å avsløre detaljer av noen særlig interesse.
Vi aner en front og lykter som er steilere enn på dagens SLK. Det ser også ut som den mister det karakteristiske Formel 1-inspirerte nesepartiet som preger den nåværende modellen. Vi skimter også LED kjørelys integrert i frontspoileren.
DAGENS SLK BLE BILLIGERE OG STERKERE I 2008
De utvendige speilhusene er forstørret og flyttet fra A-stolpen til selve dørbladet. Men fører og passasjer plasseres fortsatt nær bakhjulene mens det lange panseret gir plass nok for kraftige motorer.
Det automatiske taket er av en type som SLK var blant de første til å lansere, men kanskje har de funnet en glupere pakking av taket for å gi økt bagasjekapasitet.