-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mercedes-utfordrer til Z4
Mercedes-Benz finsliper sitt våpen i kampen mot nye BMW Z4 roadster.
Denne modellen ligger fortsatt 2-3 år inn i fremtiden, med mindre BMWs nye Z4 - som for første gang leveres med sammenleggbar hardtop – får dem til å akselerere utviklingen.
LES OM VÅRT FØRSTE MØTE MED NYE Z4
Og siden vi snakker om en bil som ligger noen år frem i tid, har Mercedes ikke tatt noen snarveier når det gjelder kamuflasje. Her må man nærmest ha røntgensyn for å avsløre detaljer av noen særlig interesse.
Vi aner en front og lykter som er steilere enn på dagens SLK. Det ser også ut som den mister det karakteristiske Formel 1-inspirerte nesepartiet som preger den nåværende modellen. Vi skimter også LED kjørelys integrert i frontspoileren.
DAGENS SLK BLE BILLIGERE OG STERKERE I 2008
De utvendige speilhusene er forstørret og flyttet fra A-stolpen til selve dørbladet. Men fører og passasjer plasseres fortsatt nær bakhjulene mens det lange panseret gir plass nok for kraftige motorer.
Det automatiske taket er av en type som SLK var blant de første til å lansere, men kanskje har de funnet en glupere pakking av taket for å gi økt bagasjekapasitet.
LES VÅR MINITEST AV SLK OG Z4 FRA 2004