-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Mercedes-utfordrer til Z4
Mercedes-Benz finsliper sitt våpen i kampen mot nye BMW Z4 roadster.
Denne modellen ligger fortsatt 2-3 år inn i fremtiden, med mindre BMWs nye Z4 - som for første gang leveres med sammenleggbar hardtop – får dem til å akselerere utviklingen.
LES OM VÅRT FØRSTE MØTE MED NYE Z4
Og siden vi snakker om en bil som ligger noen år frem i tid, har Mercedes ikke tatt noen snarveier når det gjelder kamuflasje. Her må man nærmest ha røntgensyn for å avsløre detaljer av noen særlig interesse.
Vi aner en front og lykter som er steilere enn på dagens SLK. Det ser også ut som den mister det karakteristiske Formel 1-inspirerte nesepartiet som preger den nåværende modellen. Vi skimter også LED kjørelys integrert i frontspoileren.
DAGENS SLK BLE BILLIGERE OG STERKERE I 2008
De utvendige speilhusene er forstørret og flyttet fra A-stolpen til selve dørbladet. Men fører og passasjer plasseres fortsatt nær bakhjulene mens det lange panseret gir plass nok for kraftige motorer.
Det automatiske taket er av en type som SLK var blant de første til å lansere, men kanskje har de funnet en glupere pakking av taket for å gi økt bagasjekapasitet.
LES VÅR MINITEST AV SLK OG Z4 FRA 2004