-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Taket av for ny SLK
Tiden er snart moden for en oppdatering av Mercedes minste roadster – SLK. Her er fotobevisene.
Det er andre generasjon av den populære roadsteren som nå står foran en midtlivs ansiktsløfting etter cirka fire år på markedet. Til sammen er det produsert rundt en halv million SLK av de to generasjonene, noe som gir bilen solide markedsandeler i segmentet.
Den automatiske takkonstruksjonen, som Mercedes var de første til å benytte på en roadster da forrige generasjon SLK debuterte for drøye ti år siden, beholdes selvsagt.
Muligheten for å velge åpen eller lukket cruising, utvider bilens funksjonalitet. Det samme gjør det smarte luftskjerfet som puster varm luft på nakke og skuldre på kjølige sommerkvelder.
Et annet SLK-kjennetegn, fronten med en nese som minner om en Formel 1-bil, videreføres, men nesa stikker ikke like dypt ned i front som tidligere. I stedet er det sannsynlig at kamuflasjen på denne testbilen skjuler triangulære luftinntak, slik som bl.a. de sportslige utgavene av nye C-Klasse har. Også i hekken gjøres den endringer på fangere og lykter.
Maskering av interiøret tyder på at også dette skal oppfriskes, men motoren blir trolig de samme med valg mellom 163, 231, 272 eller 360 hk.
Genève-utstilling i mars 2008 kan være en egnet arena for debuten.