-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Taket av for ny SLK
Tiden er snart moden for en oppdatering av Mercedes minste roadster – SLK. Her er fotobevisene.
Det er andre generasjon av den populære roadsteren som nå står foran en midtlivs ansiktsløfting etter cirka fire år på markedet. Til sammen er det produsert rundt en halv million SLK av de to generasjonene, noe som gir bilen solide markedsandeler i segmentet.
Den automatiske takkonstruksjonen, som Mercedes var de første til å benytte på en roadster da forrige generasjon SLK debuterte for drøye ti år siden, beholdes selvsagt.
Muligheten for å velge åpen eller lukket cruising, utvider bilens funksjonalitet. Det samme gjør det smarte luftskjerfet som puster varm luft på nakke og skuldre på kjølige sommerkvelder.
Et annet SLK-kjennetegn, fronten med en nese som minner om en Formel 1-bil, videreføres, men nesa stikker ikke like dypt ned i front som tidligere. I stedet er det sannsynlig at kamuflasjen på denne testbilen skjuler triangulære luftinntak, slik som bl.a. de sportslige utgavene av nye C-Klasse har. Også i hekken gjøres den endringer på fangere og lykter.
Maskering av interiøret tyder på at også dette skal oppfriskes, men motoren blir trolig de samme med valg mellom 163, 231, 272 eller 360 hk.
Genève-utstilling i mars 2008 kan være en egnet arena for debuten.