-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Stjerne i Tokyo
Mercedes-Benz har sluppet det første teaserbildet av hva de har med seg til Tokyo-utstillingen.
Det ser ut som om Mercedes nå skal hjelpe meg med å gi et svar på «hva skal vi med luksus-limousiner».
Jeg blir sjelden lei av å fortelle, fra to fest-døgn i Paris, om hvor meget bedre gallakledde damene tok seg ut når de steg ut av, eller gikk inn i, en skinntrukket, edeltre-interiør-dekorert V-Klasse enn de stakkarene som var tildelt S-Klasser.
Og så lenge V-klassene gikk like fort i praktisk bruk som S-Klassene, har jeg problemer med å forstå begrunnelsen for å sette seg ned i stedet for å sette seg inn.
Se på det ene bildet av Mercedes-Benz Vision Tokyo som de har sluppet til nå: ser ikke denne profilen meget mer ut som en MPV enn en limousine av typen F 015 som de har vist tidligere?
I og med at de nå presenterer dette nye innslaget som fremtidens luksusoppskrift, er det jo lov å håpe.
Bilen har alt en fremtidsvisjon skal ha. Autonom kjørbarhet, og eldrevet, med strømmen fra hydrogen.
Foreløpig aner vi ikke noe mer. Og denne gangen har Mercedes sluppet saken på Twitter – sannsynligvis for å vise hvor moderne og kule de er.
Men jeg er sikker på at det skal ikke vare lenge før vi har alle detaljer. Og da er det mulig at jeg – på vegne av alle gallakledte kvinner (og eldre smokingkledde herrer med stive ledd), kan feire MPV’ens endelige seier over luksus-limoen.