-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Meriva som sebra
Egentlig er det lettere å danne seg et bilde av neste generasjon Meriva basert på konseptbilen vi møtte i Genève. Men her får vi nok en bekreftelse på at testingen er i full gang.
De har nok å holde på med hos på utviklingsavdelingen til Opel for tiden. Vectra skal bli til Insignia innen året er omme, en ny Agila er nettopp presentert (uaktuell for Norge) og etter hvert får vi også Meriva i helt ny innpakning.
Den smarte dørløsningen bilen skal utrustes med, kunne vi studere detaljert i Genève.
Her er Meriva Concept i Genève
Men den kompakte flerbruksbilen trenger selvsagt også å få rustet opp andre av sine egenskaper, og det er denne jobben som nå pågår i det kalde nord
Nå vet vi bedre enn at håndtakene til bakdørene er plassert bakerst, dette er bare dekor for å lure oss. For når Meriva finner veien til Opels forhandlernett, vil den ha bakdører hengslet i bakkant. Men B-stolpe intakt.