-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ekstreme takter fra MG
De har det moro hos MG/Rover for tiden. Først viste de oss sportslige MG-varianter basert på de tre Rover-modellene 25, 45 og 75. For en drøy uke siden viste de oss hele tre forskjellige racing-modeller, og i dag kommer de med enda mer.
Store hjul og funksjonelle, aerodynamiske detaljer – inkludert front- og hekkspoilere, større luftinntak på siden og panseret – er inspirert av EX257 Le Mans raceren.
MG ZT Extreme er basert på Rover 75 og vil få mer enn 500hk fra en stor, modifisert V8er. Bilen er i motsetning til Rover 75 bakhjulsdrevet. Også denne er klar for registrering.
MG ZR og ZS Extreme er basert på rally (Rover 25) og touringcar (Rover 45) variantene men vil ha modifikasjoner som gjør at de kan selges som gatebiler. Samtlige biler er en del av MG X Powers nye strategi.