-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Debuterer i Paris:
Første glimt av nye Renault 4 E-Tech
Renault har presentert de første bildene av en ny Renault 4 E-Tech som skal debutere på bilutstillingen i Paris.
Den nye bilen er en oppfølger til Renault 4 som debuterte i 1961. Vi fikk en forsmak på denne gjennom 4Ever Trophy på Paris-utstillingen i 2022 og har også tidligere vist renderinger av hvordan bilen vil se ut.
Ved vårens bilutstilling i Genève debuterte Renault 5 som en annen gjenoppliving av tidligere modeller fra produsenten – nå med elektrisk drivlinje.
Den originale 4-eren, også kjent som 4L, ble produsert i over åtte millioner eksemplarer gjennom mer enn 30 år i et utall versjoner og former, men primært som en 4-dørs hatchback.
Nye Renault 4 får en lengde på 414 cm og blir dermed større enn Renault 5 som strekker seg 392 cm fra front- til bakfanger.
Bilen skal ifølge Renault dele CMF-B EV-plattformen med Renault 5 E-Tech, og den skal bygges i Frankrike.
Salget av nye Renault 4 og 5 E-Tech starter neste år i de første markedene, og en reservasjonsprosess er etablert så kunder kan sette seg på venteliste.
Bilutstillingen i Paris åpner sine dører for pressen den 14. oktober.