-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Yaris Cross facelift
Toyota oppgraderer populær modell
Den er Toyotas tredje mest solgte modell i det norske markedet. Nå får Yaris Cross et ansiktsløft og flere tekniske oppgraderinger.
Det er kun helelektriske bZ4X og ladehybriden RAV4 som selger bedre enn Yaris Cross av Toyota-modellene i Norge, og hittil i år er det registrert 1814 av den på norske skilter – en økning på 35 prosent fra samme periode i fjor.
Nå «spiser» den antagelig markedsandeler fra den ordinære Yaris-modellene som har vært Norges mest solgte i småbilklassen, for salget av denne er nesten halvert i samme periode.
Mer effekt og dynamikk
Men nå, etter to år på markedet, kommer Yaris Cross allerede i en oppdatert versjon hvor de høyeste utstyrsgradene, inkludert Premium Edition, tilbys med sterkere motor med 132 hestekrefter (opp fra 116 hk i originalen).
– Toyota Yaris Corss har vært en favoritt i det norske markedet og med disse forbedringene tror vi at modellen vil tiltrekke seg mange kunder som ser etter en kompakt-SUV som kombinerer komfort og ytelse, sier Piotr Pawlak, administrerende direktør i Toyota Norge.
Det betyr ifølge produsenten mer dynamiske egenskaper og raskere akselerasjon mens utslippsnivået holdes på tilsvarende nivå som tidligere. Toyota har også implementert tiltak for å redusere støy og vibrasjoner, blant annet med tykkere glass og ytterligere lydisolering.
I tillegg til økt motorytelse tilbys bilen i nye lakkfarger og felger.
Ny teknologi
Nykommeren har en oppdatert versjon av Adaptive Cruise Control og forbedringer på kjørefeltvarslingssystemer og skiltgjenkjennelse samt den siste versjonen av Toyota Smarttilkobling multimediapakke.
Denne pakken tilbyr en fullstendig digital brukeropplevelse, inkludert et display som kan tilpasses den enkeltes vaner, og en sømløs integrasjon med den nye Toyota-appen, MyToyota.
Førerassistansesystemene har også blitt betydelig oppgradert gjenno4m Toyota T-Mate, som inkluderer de nyeste Toyota Safety Sense-funksjonene. Toyota T-Mate er en samlebetegnelse for avanserte funksjoner som bidrar til å gjøre bilen tryggere og enklere å kjøre og parkere.
Dette inkluderer et nytt kamera- og radarsystem som bedre kan oppdage potensielle ulykkesrisikoer, samt nye systemer som Acceleration Suppression og Proactive Driving Assist. Disse funksjonene, som ofte er ekstrautstyr eller ikke tilgjengelige på andre B-SUV-modeller, leveres som standard over hele Yaris Cross-serien.
– Vi vil alltid forbedre de gode produktene vi har. Vår forpliktelse til kontinuerlig forbedring og innovasjon skinner igjennom i den nye Yaris Cross, konkluderer Pawlak.