-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ladbar Volvo XC40
Den kompakte SUV-en Volvo XC40 kommer til Norge i mars, men neste år kommer utgaven som kan få nordmenn til å løpe mann av huse.

Da kommer nemlig XC40 som ladbar hybrid, og det blir sannsynligvis bestselgeren i det norske avgiftssystemet – forutsatt at du nøyer deg med forhjulsdrift. Denne kommer nemlig ikke med elektrisk firehjulsdrift som sine større søsken.
Les våre førsteinntrykk etter å ha kjørt XC40
Det er svenske Expressen som har fått bekreftet dette av Volvo, og de kan fortelle at modellen får betegnelsen XC40 T5 Twin Engine.
Nykommeren skal kombinere Volvos nyutviklede 3-sylindrede bensinmotor med elmotor, og T5-betegnelsen røper at den får mindre effekt enn T8 Twin Engine som i dag leveres i 60- og 90-seriene.
Hvor mye effekt eller hvor lang rekkevidde den får på ren eldrift, vil Volvo foreløpig ikke røpe. For å få fullt fradrag som ladbar hybrid i Norge må den fra 1. juli ha en rekkevidde på minst 50 kilometer.
Volvo avslører også at de skal bygge såkalte «milde hybrider» med 48 volts system. Disse blir ikke ladbare, men er aktuelle for alle Volvos modellserier.
Produksjonen av XC40 T5 Twin Engine starter ved Volvo-fabrikken i Ghent, Belgia i fjerde kvartal, noe som trolig betyr norsk lansering tidlig i 2019.