-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ladbar Volvo XC40
Den kompakte SUV-en Volvo XC40 kommer til Norge i mars, men neste år kommer utgaven som kan få nordmenn til å løpe mann av huse.

Da kommer nemlig XC40 som ladbar hybrid, og det blir sannsynligvis bestselgeren i det norske avgiftssystemet – forutsatt at du nøyer deg med forhjulsdrift. Denne kommer nemlig ikke med elektrisk firehjulsdrift som sine større søsken.
Les våre førsteinntrykk etter å ha kjørt XC40
Det er svenske Expressen som har fått bekreftet dette av Volvo, og de kan fortelle at modellen får betegnelsen XC40 T5 Twin Engine.
Nykommeren skal kombinere Volvos nyutviklede 3-sylindrede bensinmotor med elmotor, og T5-betegnelsen røper at den får mindre effekt enn T8 Twin Engine som i dag leveres i 60- og 90-seriene.
Hvor mye effekt eller hvor lang rekkevidde den får på ren eldrift, vil Volvo foreløpig ikke røpe. For å få fullt fradrag som ladbar hybrid i Norge må den fra 1. juli ha en rekkevidde på minst 50 kilometer.
Volvo avslører også at de skal bygge såkalte «milde hybrider» med 48 volts system. Disse blir ikke ladbare, men er aktuelle for alle Volvos modellserier.
Produksjonen av XC40 T5 Twin Engine starter ved Volvo-fabrikken i Ghent, Belgia i fjerde kvartal, noe som trolig betyr norsk lansering tidlig i 2019.