-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stadig nye modeller
Ny Voyah om noen dager
Kineserne er greie slik. De sier fra i god tid dersom vi ønsker å bli med på en av deres tallrike online-lanseringer. Nio inviterer for eksempel til to debuter på Julaften – som også er NIO day. Og et annet «norsk» merke, Voyah, slipper sin nye den 15. desember.
Zhuiguang skal den hete – men garantert ikke på eksportmarkedene. Med eksportmodellnavn som Free og Dreamer er det kanskje noe i retning av Paradis som står for tur nå? Kodenavnet er H53, forteller CarNews China
Den kommer på en ny plattform som åpenbart er ganske generøs. Tre meter akselavstand og inntil 510 hestekrefter. Her er det vel Nio ET7 det siktes på?
Men akkurat som selskapets andre elbilplattformer er den bygget for også å finne plass til en rekkeviddeforlenger som selvfølgelig ikke blir noe tema her hjemme.
Voyah er åpenbart også et firma som dyrker akronymer. I forkant av presentasjonen forteller de at den nye plattformen egentlig heter ESSA + SOA.
ESSA betyr da Electric, Smart, Secure og Architecture.
Smart, blant annet fordi den i tillegg til å tillate rekkeviddeforlenger også er bygget slik at den skal kunne leveres med brenselceller og hydrogendrift.
SOA på sin side betyr Service-Oriented Architecture.
Målene er 509 x 197 x 156 cm. To motorer der den på 218 hk er plassert på forakselen, mens 292-hesteren driver bakhjulene. Toppfart er begrenset til 210 hk, men for å vise seg frem har den allikevel fått en elektrisk spoiler.
Det er veldig sannsynlig at de som følger video-debuten også får skikkelige bilder fra interiøret. Jeg regner med at det internasjonale navnet også dukker opp der. Det er vel dessuten opplagt at dette er en eksportbil som vil dukke opp her hjemme om ikke så veldig lenge.