-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stadig nye modeller
Ny Voyah om noen dager
Kineserne er greie slik. De sier fra i god tid dersom vi ønsker å bli med på en av deres tallrike online-lanseringer. Nio inviterer for eksempel til to debuter på Julaften – som også er NIO day. Og et annet «norsk» merke, Voyah, slipper sin nye den 15. desember.
Zhuiguang skal den hete – men garantert ikke på eksportmarkedene. Med eksportmodellnavn som Free og Dreamer er det kanskje noe i retning av Paradis som står for tur nå? Kodenavnet er H53, forteller CarNews China
Den kommer på en ny plattform som åpenbart er ganske generøs. Tre meter akselavstand og inntil 510 hestekrefter. Her er det vel Nio ET7 det siktes på?
Men akkurat som selskapets andre elbilplattformer er den bygget for også å finne plass til en rekkeviddeforlenger som selvfølgelig ikke blir noe tema her hjemme.
Voyah er åpenbart også et firma som dyrker akronymer. I forkant av presentasjonen forteller de at den nye plattformen egentlig heter ESSA + SOA.
ESSA betyr da Electric, Smart, Secure og Architecture.
Smart, blant annet fordi den i tillegg til å tillate rekkeviddeforlenger også er bygget slik at den skal kunne leveres med brenselceller og hydrogendrift.
SOA på sin side betyr Service-Oriented Architecture.
Målene er 509 x 197 x 156 cm. To motorer der den på 218 hk er plassert på forakselen, mens 292-hesteren driver bakhjulene. Toppfart er begrenset til 210 hk, men for å vise seg frem har den allikevel fått en elektrisk spoiler.
Det er veldig sannsynlig at de som følger video-debuten også får skikkelige bilder fra interiøret. Jeg regner med at det internasjonale navnet også dukker opp der. Det er vel dessuten opplagt at dette er en eksportbil som vil dukke opp her hjemme om ikke så veldig lenge.