-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Minis familieforøkelse
Her er tre nye medlemmer i Mini-familien knipset under testing.
Våre fotografer har kommet over neste generasjon Mini Cabrio, Clubman og Countryman i nærheten av München og Nürburgring. Selv om Mini produseres i England, skjer design og utvikling i hovedsak hos BMW i Tyskland.
Vi vet at ny Clubman skal lanseres til høsten, men Cabrio er også så lett maskert at det kan virke som den avdukingen også er nært forestående. Basert på et tilsvarende resonnement ligger storebror Countryman lenger frem i tid.
Mini Cabrio fortsetter med tilsvarende takløsning som tidligere, en tradisjonell kalesje. Men i takt med de øvrige modellene i familien vil den også bli noe større enn forgjengeren.
Vi har allerede avslørt at andre generasjon Clubman blir ulik dagens modell på flere måter. For det første blir den vesentlig større slik at den tar steget opp i Golf-segmentet.
Videre blir de spesielle sidedørene som har bidratt til et spesielt utseende, erstattet med fire vanlige dører, mens bakdøren fortsatt er todelt.
Når nye Clubman blir like stor som dagens Countryman, må også sistnevnte ese ut når andre generasjon etter hvert skal lanseres. Dessuten får den mer markant off-road styling for i det minste å gi inntrykk av terrengegenskaper.
Les: Mer om neste Mini Countryman
Som i dagens modell blir forhjulsdrift standard i nye Countryman, men den kan også leveres med drift i alle hjørner.
Motorene blir som i nye Mini hatch med tre og fem dører, turbomatede 3- og 4-sylindrede alternativer for bensin og diesel.