-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Mitsubishi pynter bestselger
Ingen selger så mange plug-in hybrider i Norge som Mitsubishi. Nå pynter de bruda til Paris-utstillingen.
Mens elbiler er en gedigen suksess hos oss, kan ikke det samme sies om plug-in hybrider, eller ladbare hybrider på norsk.
Riktignok har modellutvalget så langt vært relativt beskjedent og prisene høye, men ett merke har fått god uttelling på dette feltet – Mitsubishi.
Deres nye Outlander kan som første SUV leveres med plug-in hybrid drivlinje. Til en pris som er konkurransedyktig mot biler med tradisjonell drivlinje, og med en elektrisk rekkevidde som gjør at løsningen har noe å fare med.
LES: Våre førsteinntrykk av Mitubishi Outlander PHEV
Outlander er ifølge OFV Norges 11. mest solgte bil hittil i år med 2138 biler, og plug-in versjonen står for nesten halve salget, 1138 biler av et totalt plug-in hybrid-salg på 1228 biler. Da blir det ikke mange biler å fordele på de andre aktørene i dette feltet.
Til Paris har Mitsubishi med seg en stylet utgave med betegnelse Outlander PHEV Concept-S. Eksteriørt har de gitt bilen et mer sportslig preg med en aggressiv front, mens interiøret er gitt et luksuriøst preg.
Men under huden er det en helt ordinær Outlander PHEV med 2-liters bensinmotor og elmotor på begge akslene.