-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Outlander får turbo
Vi fortalte forleden om nye Colt-modeller som bare venter på at Parisutstillingen skal åpne (om 2 måneder!) Men det er ikke de eneste Mitsubishi-nyhetene. Også Outlander er det gjort ting med.
Det er først og fremst motorspesifikasjonene som er annerledes. Under panseret har man nemlig lagt en nedtrimmet utgave av Lancer EVO VII-motoren. I denne utgaven yter den 202 hestekrefter og 303 Nm. Dermed får denne bilen et null-til-hundre tid på 7,7 sekunder og en toppfart på ca. 220 km/t. Lavt tyngdepunkt kjennetegner jo denne bilen, bakakselen er av det mer avanserte slaget, store skivebremser og permanent firehjulsdrift burde sørge for at disse kreftene kan benyttes med et smil rundt munnen.
For at vi andre skal kunne misunne deg vil bilen din være utstyrt med et annet luftinntak på panseret, spesielle tåkelys og fargekodet støtfanger. Det sorte skinninteriøret blir også spesielt for denne modellen. Men også den normale Outlander vil få face lift i form av ny grill, ny bakspoiler, nye sideskjørt og en del andre detaljer som kan sladre om at her er det en 2005-modell ute på tur. De nye utgavene, også Turbo, skal presenteres i Norge ikke så lenge etter Paris.