-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Outlander får turbo
Vi fortalte forleden om nye Colt-modeller som bare venter på at Parisutstillingen skal åpne (om 2 måneder!) Men det er ikke de eneste Mitsubishi-nyhetene. Også Outlander er det gjort ting med.
Det er først og fremst motorspesifikasjonene som er annerledes. Under panseret har man nemlig lagt en nedtrimmet utgave av Lancer EVO VII-motoren. I denne utgaven yter den 202 hestekrefter og 303 Nm. Dermed får denne bilen et null-til-hundre tid på 7,7 sekunder og en toppfart på ca. 220 km/t. Lavt tyngdepunkt kjennetegner jo denne bilen, bakakselen er av det mer avanserte slaget, store skivebremser og permanent firehjulsdrift burde sørge for at disse kreftene kan benyttes med et smil rundt munnen.
For at vi andre skal kunne misunne deg vil bilen din være utstyrt med et annet luftinntak på panseret, spesielle tåkelys og fargekodet støtfanger. Det sorte skinninteriøret blir også spesielt for denne modellen. Men også den normale Outlander vil få face lift i form av ny grill, ny bakspoiler, nye sideskjørt og en del andre detaljer som kan sladre om at her er det en 2005-modell ute på tur. De nye utgavene, også Turbo, skal presenteres i Norge ikke så lenge etter Paris.