-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Outlander får flere motorer
Mitsubishi er strålende fornøyd med Outlander-salget fire måneder etter lanseringen. Og Norge befinner seg helt på Europa-toppen.
Hele 2.770 av de 13.000 bilene som er solgt i Europa, har nemlig funnet veien til Norge. Svært mange kunder kommer fra andre merker og bytter gjerne inn en mer tradisjonell stasjonsvogn. Så langt er alle bilene utstyrt med en 2,0-liters dieselmotor som yter 140 hk og 310 Nm i kombinasjon med manuell gearkasse.
I anledning høstens Frankfurt-utstilling lanseres nye alternativer. Da kommer en 2,2-liters DI-D common rail, den samme som sitter i PSA-modellene, samt en 2,4-liters bensinmotor på 170 hk.
Førstenevnte er lite aktuell med norske avgifter, men importøren er positiv til å ta hjem bensinmotoren siden denne kan kombineres med automatkasse.
Outlander kan leveres med 2, 3, 4, 5 eller 7 seter og du kan velge mellom drift på to eller fire hjul.