-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Outlander får flere motorer
Mitsubishi er strålende fornøyd med Outlander-salget fire måneder etter lanseringen. Og Norge befinner seg helt på Europa-toppen.
Hele 2.770 av de 13.000 bilene som er solgt i Europa, har nemlig funnet veien til Norge. Svært mange kunder kommer fra andre merker og bytter gjerne inn en mer tradisjonell stasjonsvogn. Så langt er alle bilene utstyrt med en 2,0-liters dieselmotor som yter 140 hk og 310 Nm i kombinasjon med manuell gearkasse.
I anledning høstens Frankfurt-utstilling lanseres nye alternativer. Da kommer en 2,2-liters DI-D common rail, den samme som sitter i PSA-modellene, samt en 2,4-liters bensinmotor på 170 hk.
Førstenevnte er lite aktuell med norske avgifter, men importøren er positiv til å ta hjem bensinmotoren siden denne kan kombineres med automatkasse.
Outlander kan leveres med 2, 3, 4, 5 eller 7 seter og du kan velge mellom drift på to eller fire hjul.