-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Outlander får flere motorer
Mitsubishi er strålende fornøyd med Outlander-salget fire måneder etter lanseringen. Og Norge befinner seg helt på Europa-toppen.

Hele 2.770 av de 13.000 bilene som er solgt i Europa, har nemlig funnet veien til Norge. Svært mange kunder kommer fra andre merker og bytter gjerne inn en mer tradisjonell stasjonsvogn. Så langt er alle bilene utstyrt med en 2,0-liters dieselmotor som yter 140 hk og 310 Nm i kombinasjon med manuell gearkasse.
I anledning høstens Frankfurt-utstilling lanseres nye alternativer. Da kommer en 2,2-liters DI-D common rail, den samme som sitter i PSA-modellene, samt en 2,4-liters bensinmotor på 170 hk.
Førstenevnte er lite aktuell med norske avgifter, men importøren er positiv til å ta hjem bensinmotoren siden denne kan kombineres med automatkasse.
Outlander kan leveres med 2, 3, 4, 5 eller 7 seter og du kan velge mellom drift på to eller fire hjul.