-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
2 ukers stillstand hos Th!nk
Har du lagt merke til noen oppsiktsvekkende økning av elbil-trafikken i kollektivfeltene etter at førstnevnte ble ønsket velkommen til sistnevnte i sommer? Ikke vi heller. Hvilket sannsynligvis har sammenheng med at det i år har blitt nyregistrert kun 18 Th!nk og 8 Kewet, til tross for det utvidete fremkommelighetstilbudet.

Siden har det ikke skjedd stort å skrive om, bortsett fra det nevnte halvannet-dusin-nybilsalget. Etter at den tidligere svenske direktøren Ingemar Björholt i september gikk tilbake til sin tidligere arbeidsgiver Volvo i Göteborg, har Th!nk i hvert fall ikke vist interesse for å snakke med norsk bil-presse om framtid og framdrift. Til tross for at de i fjor kunngjorde at de skulle utprøve 20-30 forseriebiler av 2. generasjon City sist vår, og at den etter planen skal settes i produksjon neste år.
I mellomtiden har alle de ansatte hos bilprodusenten tatt to ukers juleferie fram til 5. januar. I denne perioden er all kunderelatert virksomhet opphørt, bortsett fra at sentralbordet henviser Th!nk-eiere til Th!nk Services mobiltelefonnummer dersom de havner i tekniske vanskeligheter.
Ikke vet vi om dette er et tegn på utlading eller om Th!nk tvert imot lader batteriene til en nylansering i 2004 – ha oss unnskyldt hvis vi feilkobler her, saken er helt enkelt at vi ikke har fått kontakt