-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
2 ukers stillstand hos Th!nk
Har du lagt merke til noen oppsiktsvekkende økning av elbil-trafikken i kollektivfeltene etter at førstnevnte ble ønsket velkommen til sistnevnte i sommer? Ikke vi heller. Hvilket sannsynligvis har sammenheng med at det i år har blitt nyregistrert kun 18 Th!nk og 8 Kewet, til tross for det utvidete fremkommelighetstilbudet.
Siden har det ikke skjedd stort å skrive om, bortsett fra det nevnte halvannet-dusin-nybilsalget. Etter at den tidligere svenske direktøren Ingemar Björholt i september gikk tilbake til sin tidligere arbeidsgiver Volvo i Göteborg, har Th!nk i hvert fall ikke vist interesse for å snakke med norsk bil-presse om framtid og framdrift. Til tross for at de i fjor kunngjorde at de skulle utprøve 20-30 forseriebiler av 2. generasjon City sist vår, og at den etter planen skal settes i produksjon neste år.
I mellomtiden har alle de ansatte hos bilprodusenten tatt to ukers juleferie fram til 5. januar. I denne perioden er all kunderelatert virksomhet opphørt, bortsett fra at sentralbordet henviser Th!nk-eiere til Th!nk Services mobiltelefonnummer dersom de havner i tekniske vanskeligheter.
Ikke vet vi om dette er et tegn på utlading eller om Th!nk tvert imot lader batteriene til en nylansering i 2004 – ha oss unnskyldt hvis vi feilkobler her, saken er helt enkelt at vi ikke har fått kontakt