-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
2 ukers stillstand hos Th!nk
Har du lagt merke til noen oppsiktsvekkende økning av elbil-trafikken i kollektivfeltene etter at førstnevnte ble ønsket velkommen til sistnevnte i sommer? Ikke vi heller. Hvilket sannsynligvis har sammenheng med at det i år har blitt nyregistrert kun 18 Th!nk og 8 Kewet, til tross for det utvidete fremkommelighetstilbudet.

Siden har det ikke skjedd stort å skrive om, bortsett fra det nevnte halvannet-dusin-nybilsalget. Etter at den tidligere svenske direktøren Ingemar Björholt i september gikk tilbake til sin tidligere arbeidsgiver Volvo i Göteborg, har Th!nk i hvert fall ikke vist interesse for å snakke med norsk bil-presse om framtid og framdrift. Til tross for at de i fjor kunngjorde at de skulle utprøve 20-30 forseriebiler av 2. generasjon City sist vår, og at den etter planen skal settes i produksjon neste år.
I mellomtiden har alle de ansatte hos bilprodusenten tatt to ukers juleferie fram til 5. januar. I denne perioden er all kunderelatert virksomhet opphørt, bortsett fra at sentralbordet henviser Th!nk-eiere til Th!nk Services mobiltelefonnummer dersom de havner i tekniske vanskeligheter.
Ikke vet vi om dette er et tegn på utlading eller om Th!nk tvert imot lader batteriene til en nylansering i 2004 – ha oss unnskyldt hvis vi feilkobler her, saken er helt enkelt at vi ikke har fått kontakt