-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny leder for NAF bilberging
NAF Assistanse AS har omorganisert og ansatt John Dokken fra Falck til å lede den nye divisjonen NAF bilberging.
- Jeg skal bruke min over 20 års fartstid i bilbergingsbransjen til å være med å gi NAFs posisjon enda mer kraft, sier Dokken.
NAF bilberging er sammen med NAF kundesenter de to nye divisjonene i NAF Assistanse AS. Denne delingen skal bidra til å rendyrke og styrke NAFs satsing på veihjelp.
Gjennom veihjelpsleveransene til NAFs medlemmer representerer de den største porteføljen i markedet og leverte i 2010 over 100.000 veihjelpsoppdrag til NAF-medlemmer.
I tillegg kommer leveranser til forsikrings- og mobilitetskunder, som til sammen utgjør 50.000 oppdrag.
- Fremover er spesielt mobilitetsmarkedet, både innen ny- og bruktbil, et svært viktig satsingsområde for NAF bilberging, sier Dokken.
- I et utfordrende marked skal NAF opptre ryddig og ordenlig. Vi skal være en samarbeidspartner til å stole på, både for kunder og tilknyttede bergingsstasjoner, slik at vi som forretningsområde bidrar til å styrke merkevaren NAF og våre kunders verdikjede, sier han.