-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny leder for NAF bilberging
NAF Assistanse AS har omorganisert og ansatt John Dokken fra Falck til å lede den nye divisjonen NAF bilberging.
- Jeg skal bruke min over 20 års fartstid i bilbergingsbransjen til å være med å gi NAFs posisjon enda mer kraft, sier Dokken.
NAF bilberging er sammen med NAF kundesenter de to nye divisjonene i NAF Assistanse AS. Denne delingen skal bidra til å rendyrke og styrke NAFs satsing på veihjelp.
Gjennom veihjelpsleveransene til NAFs medlemmer representerer de den største porteføljen i markedet og leverte i 2010 over 100.000 veihjelpsoppdrag til NAF-medlemmer.
I tillegg kommer leveranser til forsikrings- og mobilitetskunder, som til sammen utgjør 50.000 oppdrag.
- Fremover er spesielt mobilitetsmarkedet, både innen ny- og bruktbil, et svært viktig satsingsområde for NAF bilberging, sier Dokken.
- I et utfordrende marked skal NAF opptre ryddig og ordenlig. Vi skal være en samarbeidspartner til å stole på, både for kunder og tilknyttede bergingsstasjoner, slik at vi som forretningsområde bidrar til å styrke merkevaren NAF og våre kunders verdikjede, sier han.