-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nissan går mainstream
Nissan har ikke vært representert i den tradisjonelle Golf-klassen siden Almera gikk ut av produksjon i 2006. Men nå er en ny modell på trappene.
Nå har Nissan vidt forskjellige modellserier på de forskjellige kontinenter, men i Europa har de ikke hatt en tradisjonell modell i Golf-segmentet siden Almera.
De har derimot hatt stor suksess med å gå sine egne veier, ikke minst med Qashqai og Juke som er salgssuksesser i flere land. De siste årene har de også satset hardere enn noen andre på elbiler.
Men nå er de i ferd med å utvikle en mer tradisjonell femdørs hatchback i det såkalte C-segmentet. Det skal bli en global modell som tar opp konkurransen med Golf, Focus og de nærmere 50 andre modellene i dette svært konkurranseutsatte segmentet.
Den europeiske modellen skal produseres ved Storbritannias største bilfabrikk, Nissan-anlegget i Sunderland.
Ifølge britiske Car Magazine skal designen være inspirert av nye Qashqai og konseptbilen Invitation som ble vist på Genève-utstillingen i 2012.
Den skal tilbys med moderne Nissan-fasiliteter som et heldekkende soltak, automatisk parkeringshjelp, rimelig navigasjon og andre elektroniske hjelpemidler.
Selv om bilen blir global, skal Nissan Technical Center Europe i England sørge for at den får kjøreegenskaper og utstyr tilpasset europeisk smak.
Drivlinjene blir et utvalg moderne bensin- og dieselvarianter fra Renault-Nissan alliansen, her er det nok å velge mellom.
Hva modellen skal hete er foreløpig uklart, men den skal få et helt nytt navn. Ifølge våre kilder kommer den til Norge sent på høsten, noe som indikerer at vi kanskje får mer informasjon på Genève-utstillingen i mars.