-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Sniktitt på Juke
Snart skal Nissan lansere sin kompakte crossover, men vi koster på oss en liten før-premiere.
Det er Carparazzi som har laget et par datamanipulerte illustrasjoner av den kommende lillebroren til Qashqai, eller storebroren til Note om du vil, som skal debutere på vårens Genève-utstilling.
Første gang vi møtte denne bilen var på Genève-utstillingen i 2009. Den gang het den Qazana Concept og hadde mildt sagt et spesielt utseende.
SE: Den rare konseptbilen Qazana
I romjula presenterte vi de første spionbilder av en bil på test
Og så, tidlig på nyåret, kunne vi avsløre at bilen ikke skal hete Qazana, men Juke
Nå har vi altså tatt frem en dataillustrasjon som viser at konseptbilens ekstreme utseende er tonet betydelig ned. Riktignok har Juke fortsatt en uvanlig front, men hekken blir ikke ulik den vi kjenner fra andre Nissan-modeller som Qashqai og Murano.
Når kommer bilene til Norge?
Sjekk vår lanseringskalender
Noen uker før bilen offisielt lanseres i Genève, skal vi ta en nærmere titt på den. Vi skal selvsagt kommunisere våre inntrykk her på BilNorge.no etter den seansen.
Mange var skeptiske da Nissan skrinla tradisjonelle biler som Primera og Almera og i stedet satset på snodige nykommere som skilte seg ut på design. Det har i ettertid vist seg å bli en så gedigen suksess at Nissans bilfabrikk i Sunderland er Storbritannias største.