-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Panamera-topp
Porsche lanserer en oppdatert utgave av Panamera Turbo-S på Tokyo-utstillingen. Samtidig utvider de tilbudet for langbente.
Med hele 570 hester er dette toppmodellen for de som ønsker seg en Porsche Panamera. Effekten er økt med 20 hk sammenlignet med forgjengeren, og det gir en potensiell toppfart på 310 km/t (opp fra 306), mens null til hundre står uendret på 3,8 sekunder.
Maks dreiemoment er 750 Newtonmeter i området 2250 til 5500 omdreininger, med overboost er hele 800 Nm tilgjengelig for et kortere tidsrom.
For første gang tilbys Panamera Turbo S i en lang Executive-utgave der akselavstanden er strukket med 15 cm. Denne vil nok falle spesielt godt i smak hos asiatiske bilkjøpere som bare MÅ ha lange utgaver for å imponere sine naboer.
Panamera Turbo S Executive byr på mer plass og komfort, spesielt i baksetet. Dette følges opp med ekstra lydisolerte, mørke vinduer, spesialbelysning og en senterkonsoll som gir mulighet for styring av klima samt det du måtte ønske av underholdning.
Panamera Turbo S er spekket med elektroniske hjelpemidler og har et eksklusivt utstyrsnivå som blant annet inkluderer keramiske bremser og spesielle 20-tommers felger med ekstra brede dekk.
I Tyskland skal Panamera Turbo S koste 180.024 euro, mens du må bla opp 197.041 euro for en Executive-utgave. Her hjemme må du nok regne med å betale rundt 2,5 millioner for den rimeligste.