-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny Panamera-topp
Porsche lanserer en oppdatert utgave av Panamera Turbo-S på Tokyo-utstillingen. Samtidig utvider de tilbudet for langbente.
Med hele 570 hester er dette toppmodellen for de som ønsker seg en Porsche Panamera. Effekten er økt med 20 hk sammenlignet med forgjengeren, og det gir en potensiell toppfart på 310 km/t (opp fra 306), mens null til hundre står uendret på 3,8 sekunder.
Maks dreiemoment er 750 Newtonmeter i området 2250 til 5500 omdreininger, med overboost er hele 800 Nm tilgjengelig for et kortere tidsrom.
For første gang tilbys Panamera Turbo S i en lang Executive-utgave der akselavstanden er strukket med 15 cm. Denne vil nok falle spesielt godt i smak hos asiatiske bilkjøpere som bare MÅ ha lange utgaver for å imponere sine naboer.
Panamera Turbo S Executive byr på mer plass og komfort, spesielt i baksetet. Dette følges opp med ekstra lydisolerte, mørke vinduer, spesialbelysning og en senterkonsoll som gir mulighet for styring av klima samt det du måtte ønske av underholdning.
Panamera Turbo S er spekket med elektroniske hjelpemidler og har et eksklusivt utstyrsnivå som blant annet inkluderer keramiske bremser og spesielle 20-tommers felger med ekstra brede dekk.
I Tyskland skal Panamera Turbo S koste 180.024 euro, mens du må bla opp 197.041 euro for en Executive-utgave. Her hjemme må du nok regne med å betale rundt 2,5 millioner for den rimeligste.