-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Suzuki til Paris
Suzuki viste konseptbilen Concept-S første gang på Paris-utstillingen i 2002. På årets Paris-utstilling viser de frem produksjonsmodellen. Den lille bilen skal bygges i Europa for europeiske kunder – og være en viktig brikke i deres Europeiske Renessanse Strategi.
Vi husker spesielt at konseptet så ekstra kraftig ut med 18-tommers hjul på en bil med de beskjedne yttermål 365 x 173 cm. Den var utstyrt med en 1,6-liters motor, 6-trinns sekvensiell gearkasse og fremdrift på alle fire hjulene. Suzukis nye uttrykk ble også vist første gang med dette konseptet, de vertikale frontlyktene har vi senere blant annet kunnet kjenne igjen på Suzuki Ignis SUV.
Bilmodellen er tiltenkt Europa. Den skal bygges i Europa for europeiske kunder og premieren vil dermed være et meget viktig trinn for å øke oppmerksomhet rundt Suzuki og synliggjøre merket og dermed øke salget over hele Europa. Det er ikke i alle land det har vært like naturlig å markedsføre Suzuki som folkebilen/vinterbilen med firehjulstrekk – som i Norge.
Suzuki viste for øvrig i fjør høst Suzuki Consept S2, i samme størrelse, men med et spennende avtakbart tak a la Citroën Pluriel. Den kommer antagelig også i produksjon etterhvert.
Hvor store endringer som er foretatt på Concept-S og det endelige navnet ser det ut som om vi må vente med, inntil lanseringen 23. september.