-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Suzuki til Paris
Suzuki viste konseptbilen Concept-S første gang på Paris-utstillingen i 2002. På årets Paris-utstilling viser de frem produksjonsmodellen. Den lille bilen skal bygges i Europa for europeiske kunder – og være en viktig brikke i deres Europeiske Renessanse Strategi.
Vi husker spesielt at konseptet så ekstra kraftig ut med 18-tommers hjul på en bil med de beskjedne yttermål 365 x 173 cm. Den var utstyrt med en 1,6-liters motor, 6-trinns sekvensiell gearkasse og fremdrift på alle fire hjulene. Suzukis nye uttrykk ble også vist første gang med dette konseptet, de vertikale frontlyktene har vi senere blant annet kunnet kjenne igjen på Suzuki Ignis SUV.
Bilmodellen er tiltenkt Europa. Den skal bygges i Europa for europeiske kunder og premieren vil dermed være et meget viktig trinn for å øke oppmerksomhet rundt Suzuki og synliggjøre merket og dermed øke salget over hele Europa. Det er ikke i alle land det har vært like naturlig å markedsføre Suzuki som folkebilen/vinterbilen med firehjulstrekk – som i Norge.
Suzuki viste for øvrig i fjør høst Suzuki Consept S2, i samme størrelse, men med et spennende avtakbart tak a la Citroën Pluriel. Den kommer antagelig også i produksjon etterhvert.
Hvor store endringer som er foretatt på Concept-S og det endelige navnet ser det ut som om vi må vente med, inntil lanseringen 23. september.