-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
To fra Suzuki
Suzuki varsler at de har med seg to nye modeller til Paris-utstillingen. Den ene er et kompakt prosjekt.
Plask
Prosjekt Splash kaller Suzuki forløperen til en fremtidig modell som skal følge i fotsporene til nye Swift, Grand Vitara og SX4. Konseptbilen skal være fleksibel og appellere til en rekke forskjellige markeder og kundegrupper.
Den fremtidige produksjonsmodellen, som skal dele plattform med Swift, skal i følge Suzuki by på gode kjøreegenskaper, ha en relativt høy kabin som gir god plassutnyttelse av de relativt beskjedne ytre målene på 3,78 x 1,78 x 1,65 meter (LxBxH).
Akselavstanden er 2,36 meter og fremdriften skal besørges av en ny 1,2-liters, firesylindret bensinmotor koblet til en firetrinns automatkasse. Fem personer skal få plass i småbilen.
Swift Sport
Den andre modellen som skal debutere på utstillingen er Swift Sport. Den blir flaggskipet i Swift-familien og skal baseres på tredørsutgaven som ikke selges i Norge. Som sine søsken skal modellen produseres ved Magyar Suzuki helt nord i Ungarn med oppstart fra høsten.
I Japan startet salget av Swift Sport i 2005, og bilen er blitt en populær aktør på hjemmemarkedet. Her i landet kan vi trolig glemme den, for importøren markedsfører kun en Swift-modell med 1,3-liters motor, fire dører og firehjulsdrift.