-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
To fra Suzuki
Suzuki varsler at de har med seg to nye modeller til Paris-utstillingen. Den ene er et kompakt prosjekt.
Plask
Prosjekt Splash kaller Suzuki forløperen til en fremtidig modell som skal følge i fotsporene til nye Swift, Grand Vitara og SX4. Konseptbilen skal være fleksibel og appellere til en rekke forskjellige markeder og kundegrupper.
Den fremtidige produksjonsmodellen, som skal dele plattform med Swift, skal i følge Suzuki by på gode kjøreegenskaper, ha en relativt høy kabin som gir god plassutnyttelse av de relativt beskjedne ytre målene på 3,78 x 1,78 x 1,65 meter (LxBxH).
Akselavstanden er 2,36 meter og fremdriften skal besørges av en ny 1,2-liters, firesylindret bensinmotor koblet til en firetrinns automatkasse. Fem personer skal få plass i småbilen.
Swift Sport
Den andre modellen som skal debutere på utstillingen er Swift Sport. Den blir flaggskipet i Swift-familien og skal baseres på tredørsutgaven som ikke selges i Norge. Som sine søsken skal modellen produseres ved Magyar Suzuki helt nord i Ungarn med oppstart fra høsten.
I Japan startet salget av Swift Sport i 2005, og bilen er blitt en populær aktør på hjemmemarkedet. Her i landet kan vi trolig glemme den, for importøren markedsfører kun en Swift-modell med 1,3-liters motor, fire dører og firehjulsdrift.