-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Corollas avløser
Auris heter modellen som skal erstatte dagens 5-dørs Corolla. I følge våre medarbeidere i Paris er bilen en lekkerbisken.
Høyere takt
Nå blir ikke Corolla-navnet borte selv om den nye modellen heter noe annet. Det kommer en 4-dørs sedan som skal bære den 40 år lange tradisjonen videre.
Den Auris som kommer i salg i slutten av første kvartal 2007, blir svært lik på konseptbilen som nå debuterer i Paris. Den skal bygges ved Toyotas anlegg i Storbritannia og få en salgstakt som ligger over dagens – det vil si 4.000 – 5.000 biler i året.
Selv om alle vet at dagens Corolla snart skal erstattes, selger den som hakka møkk. Importøren har bestilt ekstra forsyning og bilen kan godt bli Norges mest solgte modell i september.
Fortsatt Corolla
En ny 4-dørs Corolla vil så debutere på Bologna-utstillingen nærmere jul. Den skal fortsatt hete Corolla, men markedsføres som en Mini-Lexus i Norge.
Direktør Tor I. Berge i Toyota Norge har et konservativt anslag på 500 biler pr år, men tror gjerne volumet kan bli det doble når modellen lanseres 4. kvartal 2007.
Berge kan også fortelle at Corolla nummer 150.000 snart skal leveres, og han påstår at det i dag finnes 130.000 norske Corolla-eiere, et tall som høres høyt ut i lys av at de første modellene ble solgt for 40 år siden.
FLERE BILDER FRA PARIS FØLGER SNART.