-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Vi letter på Paris-teppet, uoffisielt
I morgen åpner bilutstillingen i Paris. Her skal du se noen av de nyhetene det slett ikke var meningen vi skulle funnet allerede i dag.
Det er alltid morsomt å ta en runde eller tre dagene før en bilutstilling åpner. Dels for å undres over hvordan dette overhodet kan bli ferdig til åpningsdagen. Og dels for å se på de nyhetene som er på plass, og snakke med folk.
For vær sikker på at i hvert fall de som har tegnet nyhetene og de som har håndbygget dem, er der for å sikre at babyen blir behandlet varsomt.
Og så er det alle generalprøvene da. På taler og representasjoner og avdukninger og artistopptredener og alt som hører med. Bortsett fra serveringen, det venter de med til første pressedag, så forhåndsruslingen blir en ganske tørr fornøyelse.
Så er det en ting til med å gå rundt. Før åpningen av en så stor messe er det en rekke aktiviteter på byen. Fabrikkene har kjøpt de dyreste restaurantene og selskapslokalene for å ha en forhåndsvisning. Status er selvfølgelig å ha invitasjoner på lomma.
Nå er vi rimelig trygge på at vi blir invitert der det skjer noe (21 invitasjoner for i kveld – jeg skal klare seks eller sju) men det er allikevel en nagende følelse av at noen kanskje har oversett oss.
I år lurte jeg veldig på om Alfa skulle ha noe stort allikevel, men da jeg så at 8C Competizione allerede sto på standen roet jeg meg. Da skal altså ikke den forhåndsvises for en gruppe utvalgte journalister – for dette er en bil det foreløpig bare finnes en av.
Et av de siste store poengene med å gå rundt er at vi på denne måten kan bringe dere de første glimt av noe dere skal få se meget mer av de neste dagene, og det på en måte som er litt kriblende.
Egentlig skal vi slett ikke være på utstillingsområdet, nemlig. Dette er dager reservert for dem som jobber på og med standen. Blir vi tatt er det rett ut, og minnebrikker slettet.
Men hva risikerer vi ikke for dere? Ha en hyggelig tur gjennom dagens spionbilder, og vel møtt i morgen til mer gjennomarbeidede presentasjoner.