-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Skoda Enyaq på plass i Norge
Bare en drøy uke etter verdenspremieren er Skoda Enyaq på plass i Norge.
Den 1. september var det storslagen verdenspremiere på nye elektriske familie-SUV Enyaq hjemme i Praha i Tsjekkia, men allerede nå er to eksemplarer av bilen klare for Norges-turne.
To utstillingsbiler skal i løpet av de tre neste ukene besøke i alt 44 forhandlere, hvor de mange tusen har forhåndsbestilt bilen kan få se nærmere på den.
Importøren venter storinnrykk når Enyaq nå drar ut i Norge. På grunn av Covid 19 er det ikke mulig verken å kjøre bilen eller å sette seg inn i den. Kundene må i stedet holde god avstand både til hverandre og til selve bilen.
Torsdag fikk de første norske journalistene ta en titt på det som garantert blir en av bestselgerne i Norge neste år.
Førsteinntrykket er lovende. Kombinasjonen av design, praktiske egenskaper, rekkevidde, pris osv. gir en fin pakke. Designmessig kan muligens den opplyste grillen være litt i overkant harry, men den er det mulig å styre unna da den ikke er standard.
Det som er litt kjedelig er at utgaven med firehjulstrekk først kommer om ett års tid. Skoda er et 4x4-merke og mange vil nok velge å vente på denne versjonen. Foreløpig er det bare den største batteripakken som kan kombineres med 4x4.
En sprekere vRS-variant er ventet etter hvert. Det samme er en coupé-utgave, som vil få et design tettere opp mot tidligere konseptbiler.
Har du lyst å prøve Enyaq før du kjøper den må du smøre deg med tålmodighet, forhandlerne får sine første biler til utstilling og prøvekjøring på nyåret.