-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Suzuki fortsetter hybridiseringen
Suzuki har to modeller med mild hybridteknologi samt en ladbar hybrid på det norske markedet. Nå øker de utvalget.
Fra før av har 12V hybridsystem vært standard i Swift og Ignis, mens toppmodellen Across har Plug-in-hybrid som standard. Nå er også 48V hybridsystemet standard i Vitara og S-Cross med 1,4 motor med manuell eller automatisk girkasse!
Den høye spenningen fra 48V hybridsystemet gjør det mulig å lagre mer energi under kjøreturen. I tillegg fungerer hybridsystemet som en avlaster for bensinmotoren, og som en bidragsyter ved for eksempel akselerasjon samtidig som forbruket reduseres.
Ofte kan hybridsystemer stjele plass og gå på bekostning av bagasjerom. Suzuki har utviklet et plasseffektivt og smidig system, som beholder volumet i bagasjerommet. S-Cross leveres med 440 l bagasjerom, mens Vitara har en kapasitet på 375 liter.
Her finner du priser og data for Suzuki-modellene