-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Person- og varetransport
Toyota skal servere et solid utvalg konseptbiler for de som skal besøke årets Tokyo-utstilling.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO
i-Real
Opp gjennom årene har vi sett en rekke forsøk på å lage en Segway med mer enn to hjul, og hvor folk kan sitte ned. Altså en minimal personlig transportør, men med visse bilegenskaper. Toyotas har vært kalt PM, i-unit og i-swing. Årets heter i-REAL, uten at Real nødvendigvis betyr at den er virkelig.
Men som eksperiment er den kanskje morsom nok. Tre hjul, og leddet slik at den kan korte inn akselavstanden, og dermed reise seg. Dette er posisjonen ved lave hastigheter. Når det går fortere er akselavstanden så lang som mulig, det er litt bedre for stabiliteten. Og heldigvis er to av de tre hjulene foran. Hva skal vi kalle den? En Manga-Stressless på hjul?
Hi-CT
Noe helt annet er Hi-CT, Hi-Ride City Truck betyr det og den er en by-funky sak, en slags japansk Scion, ultra-cool. Bare 330 cm lang, bredden er omtrent halvparten av lengden og høyden større enn bredden.
Med andre ord, litt annerledes proporsjoner. Plugg-inn hybrid, med en egen vekselstrøm 100 V plugg ut, som kan brukes til for eksempel et stort disco-anlegg. En smart avtagbar koffert bak gir plass for sykler eller brett eller alt det som hører med i bilkonstruktørenes drøm om den prototypiske ungdommen.
FT-MV
FT-MV er en ny minivan, der hovedinteressen vel konsentreres om seterekke nummer to, som består av solide sofastoppede seter med en rekke funksjoner, der stemningsbelysning kan intensivere stemningen. Visstnok.
Sporty
For å avslutte med noe morsomt igjen: FT-HS er en neste-generasjon sportsbil med hybrid drivlinje.
Bakhjulsdrift, 3,5-liters V6 motor med en hybrid-boost på toppen, et ganske morsomt 2+2 karosseri, kupe med nedfellbart tak, og med noen hjul som vi ikke har sett siden Alpine eksperimenterte med slike for 20 år siden: her er felgene bygget opp av kullfiber, med noen solide 21 tommere rundt.
Si hva du vil om Toyota, men Show tar de på alvor.