-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nok et snodig VW-konsept
I Frankfurt møtte vi up! – VWs nye folkevogn med hekkmotor. Seks uker senere står space up! i Tokyo.
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO
Det er nok en bil i kompaktklassen Volkswagen nå viser. Med en lengde på 3,68 meter og en bredde på 1,63 byr den likevel på like mye plass om bord som mange vesentlig større biler gjør takket være utradisjonelle løsninger.
Les også "Folkevogna gjenoppdaget"
Det inkluderer blant annet hekkmontert motor slik den originale Bobla og Transporter – det såkalte Rugbrødet – hadde, men i langt mer moderne utgaver. Energien kan hentes fra enten bensin, diesel, elektrisitet eller hva enn framtiden måtte bringe. space up! er 23 cm lenger og fire centimeter høyere enn up! som sto i Frankfurt. Høyden har også økt med fire centimeter til 1,54 m.
Fleksibel
B-stolper er fraværende og sidedørene er hengslet hver sin vei for å forme en stor åpning. Også den store bakdøra er delt for å lette innlastingen til et bagasjerom som rommer fra 220 til 1005 liter avhengig av hvordan de fire setene er plassert
Verdenspremieren av up! i Frankfurt var for å teste ut publikums interesse for vår nye familie med småbiler i Europa. Resultatet av testen var mer enn positiv, sier Dr. Ulrich Hackenberg som er ansvarlig for teknisk utvikling hos VW.
Med hensyn til design kan man se at space up! er morsom samtidig som den byr på god plassutnyttelse på en så liten plattform. Vår nye kompaktfamilie skal bringe smil tilbake på veien, sier Walter de Silva, sjefsdesigner for VW-gruppen.
Jeg er ikke overbevist om alle faller for et utseende som dette
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO