-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nok et snodig VW-konsept
I Frankfurt møtte vi up! – VWs nye folkevogn med hekkmotor. Seks uker senere står space up! i Tokyo.
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO
Det er nok en bil i kompaktklassen Volkswagen nå viser. Med en lengde på 3,68 meter og en bredde på 1,63 byr den likevel på like mye plass om bord som mange vesentlig større biler gjør takket være utradisjonelle løsninger.
Les også "Folkevogna gjenoppdaget"
Det inkluderer blant annet hekkmontert motor slik den originale Bobla og Transporter – det såkalte Rugbrødet – hadde, men i langt mer moderne utgaver. Energien kan hentes fra enten bensin, diesel, elektrisitet eller hva enn framtiden måtte bringe. space up! er 23 cm lenger og fire centimeter høyere enn up! som sto i Frankfurt. Høyden har også økt med fire centimeter til 1,54 m.
Fleksibel
B-stolper er fraværende og sidedørene er hengslet hver sin vei for å forme en stor åpning. Også den store bakdøra er delt for å lette innlastingen til et bagasjerom som rommer fra 220 til 1005 liter avhengig av hvordan de fire setene er plassert
Verdenspremieren av up! i Frankfurt var for å teste ut publikums interesse for vår nye familie med småbiler i Europa. Resultatet av testen var mer enn positiv, sier Dr. Ulrich Hackenberg som er ansvarlig for teknisk utvikling hos VW.
Med hensyn til design kan man se at space up! er morsom samtidig som den byr på god plassutnyttelse på en så liten plattform. Vår nye kompaktfamilie skal bringe smil tilbake på veien, sier Walter de Silva, sjefsdesigner for VW-gruppen.
Jeg er ikke overbevist om alle faller for et utseende som dette
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO