-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Zafira på kornet
Opel Zafira er blant de mest populære i klassen for kompakte flerbruksbiler. Nå klargjøres generasjon tre.
Denne bilen skal først debutere som 2012-modell, så derfor er den foreløpig godt kamuflert. Likevel aner vi at fronten er inspirert av den nye Meriva, med et stort og lavt plassert luftinntak.
LES: Vår prøvekjøring av ny Meriva
Lyktene er så godt kamuflert at det ikke er mulig å se hva slags utforming disse får på den ferdige bilen. Takbuen ser ut til å være senket slik at bilen virker lenger enn dagens modell.
Det er ikke ulogisk om Opel velger en tilsvarende bakdørløsning på Zafira som på Meriva, med hengsling i bakkant. Men i så fall har de greid å kamuflere dette godt på denne prototypen.
Zafira deler plattform med Astra, og trolig vil også de samme motorene bli å finne her som i lillesøsteren.
Genève eller Frankfurt blir trolig arena for verdensdebuten i 2011, men kanskje får vi se en konseptbil som en forløper allerede på årets Paris-utstilling.