-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS

Kommer med to modeller i 2024
Polestar ser framover
Polestars flagging av fremtiden på Oslo Motor Show speiler et selskap som, tross motvind, satser offensivt mot et håp om bedre tider.
Polestar eksponerer seg som et premium bilmerke verdig på Oslo Motor Show med hvite gulv, hvite vegger og lekkert overlys ingen andre utstillere under showet på Lillestrøm matcher.
Lite vitner om trange tider for nye biler i Norge når Polestar hinter mot en fremtid som inneholder mer enn en oppgradert variant av Polestar 2 med bedre rekkevidde og raskere landsveislading.
Polestar valgte OMS til bred presentasjon av Polestar 3. Bilen, som skal bygges over samme tekniske lest som Volvos kommende EX90 og som Polestar omtaler som en mer sportslig variant av Volvoen, har i noen tid vært på plass i Polestars sju showrom landet rundt. Produksjonsstart i første kvartal neste år og kundeklar i andre kvartal.
Før Polestar 5, og ikke langt unna samtidig med Polestar 3, vil Polestar 4 være på plass.
Alle blir firehjulsdrevne med inntil 517 hk og 4,7 sekunder til 100 for den raskeste. Pris fra 825.050 kroner med 489 hk, mens Polestar 3 med performance pack koster 70.000 kroner mer. Bilen trekker tilhenger inntil 2.200 kg og lider ikke under Volvos toppfartbegrensning på 180 km/t for dem det måtte være viktig for.
Med til Norge har Polestar også tatt med konseptet Precept, det store, firedørs GT-konseptet som blir til Polestar 5 i 2025, 872 hk og direkte konkurrent til Tesla Model S. Men der konseptet står med bakdører som åpner bakover og videospeil, var bilen som debuterte på Goodwood Festival of Speed i sommer mer tradisjonell med konvensjonelle dører og vanlige speil.
Men før Polestar 5 er på plass, og ikke langt unna samtidig med Polestar 3, dukker Polestar 4 opp, en 4,84 mer lang SUV, altså i størrelse mellom dagens Polestar 2 og Polestar 3 – og uten bakrute.