-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kommer med to modeller i 2024
Polestar ser framover
Polestars flagging av fremtiden på Oslo Motor Show speiler et selskap som, tross motvind, satser offensivt mot et håp om bedre tider.
Polestar eksponerer seg som et premium bilmerke verdig på Oslo Motor Show med hvite gulv, hvite vegger og lekkert overlys ingen andre utstillere under showet på Lillestrøm matcher.
Lite vitner om trange tider for nye biler i Norge når Polestar hinter mot en fremtid som inneholder mer enn en oppgradert variant av Polestar 2 med bedre rekkevidde og raskere landsveislading.
Polestar valgte OMS til bred presentasjon av Polestar 3. Bilen, som skal bygges over samme tekniske lest som Volvos kommende EX90 og som Polestar omtaler som en mer sportslig variant av Volvoen, har i noen tid vært på plass i Polestars sju showrom landet rundt. Produksjonsstart i første kvartal neste år og kundeklar i andre kvartal.
Før Polestar 5, og ikke langt unna samtidig med Polestar 3, vil Polestar 4 være på plass.
Alle blir firehjulsdrevne med inntil 517 hk og 4,7 sekunder til 100 for den raskeste. Pris fra 825.050 kroner med 489 hk, mens Polestar 3 med performance pack koster 70.000 kroner mer. Bilen trekker tilhenger inntil 2.200 kg og lider ikke under Volvos toppfartbegrensning på 180 km/t for dem det måtte være viktig for.
Med til Norge har Polestar også tatt med konseptet Precept, det store, firedørs GT-konseptet som blir til Polestar 5 i 2025, 872 hk og direkte konkurrent til Tesla Model S. Men der konseptet står med bakdører som åpner bakover og videospeil, var bilen som debuterte på Goodwood Festival of Speed i sommer mer tradisjonell med konvensjonelle dører og vanlige speil.
Men før Polestar 5 er på plass, og ikke langt unna samtidig med Polestar 3, dukker Polestar 4 opp, en 4,84 mer lang SUV, altså i størrelse mellom dagens Polestar 2 og Polestar 3 – og uten bakrute.