-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kuppelhekk fra kvasi-Porsche
PGO er beundringsverdig. De har slåss mot mektige Porsche og får lov til å fortsette å bygge sine 356-liknende modeller. Nå har de kommet med en flunkende ny modell.
Tirret Porsche
Hemera heter den nye fra den lille franske håndverksbedriften som i sin tid ertet på seg Porsche i Stuttgart, men som fikk fortsette å bygge de bilene som til forveksling så ut som ur-Porschen, 356.
At Hemera låter som flertall av en kjedelig sykdom får så være, og er kanskje bare mitt problem? Men den fortjener å bli studert nærmere, for dette er både originalt og effektivt.
Det er en mellomting mellom en coupé og en shooting brake (så mange som bruker det uttrykket igjen), og det er med en gang helt åpenbart at den er basert på den samme plattformen og mange av de samme panelene som brukes på de vanlige utgavene: Speedster og Cevennes.
VI SKREV OM DISSE MODELLENE ALLEREDE I 2002
Bubble Back
De to er jo åpne, men hvis du tenker deg dem med det vanlige Porsche 356-taket, er det det du finner på Hemera helt til baksiden av døren.
Der fortsetter takket bakover med en forsiktig helling, i stedet for å fastbacke seg nedover.
I 2006 HADDE PGO TATT ET SKRITT VIDERE
Men samtidig trekker linjene seg sammen på en ganske original måte dersom du ser det hele bakfra.
Hadde hekken vært skrået av rettere, hadde den lignet bakenden på en av de gamle strømlinjeforsøksbilene til gamle Wunibald Kamm.
I FJOR STILTE PGO MED EN NY MODELL
Bubble Back kan man kanskje kalle det, og selv om det tar tid å venne seg til den, ender det opp med at du synes at egentlig er den ikke bare original, den er faktisk ganske pen.
PGO skal begynne å levere den nye modellen fra sin ISO 9001-sertifiserte.fabrikk i første kvartal av 2009. Du kan lese mer på deres hjemmeside http://www.pgo.fr/