-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
-
Serviceleder
Autoria Ski AS
-
Bilmekaniker
Autoria Ski AS
Ny Passat på test
Volkswagen skal lansere neste generasjon Passat om et år. Foreløpig er den godt pakket inn, men det hindrer ikke våre illustratører i å mane frem bilder.
Da dagens Passat ble lansert i 2010, arvet den mye fra sin forgjenger. Så selv om den så helt ny ut, var den egentlig en omfattende facelift av Passat-modellene som kom på markedet i 2005.
Men nå er en helt ny bil på trappene, basert på Volkswagens fleksible MQB-plattform som også anvendes for nye Golf og Audi A3. Den fleksible plattformen skal etter hvert danne grunnlag for et trettitalls modeller fra VW-konsernet.
Designmessig vil neste Passat bære sine tradisjoner videre, i trygg VW-ånd. Vi kan derfor være trygge på at den ikke blir revolusjonerende med hensyn til utseende.
Illustratørene hos Carparazzi har dannet seg et inntrykk av hvordan etterfølgeren vil se ut, både som sedan og stasjonsvogn.
Den nye plattformen vil medføre lavere vekt, samtidig som Volkswagen har funnet frem til en formel med standardiserte deler, noe som medfører kraftig kostnadsreduksjon.
Ifølge OFV er det registrert snaut 3000 nye Passat hittil i år, en tilbakegang på ca. 1000 biler i forhold til samme periode i fjor. En årsak kan være at Passat Alltrack hadde nyhetens interesse i fjor.
Nye Passat får neppe stor innflytelse på registreringsstatistikken i 2014, for de første bilene kommer til Norge helt på tampen av året. Men det vil sikkert dukke opp noen gode tilbud på den utgående modellen.