-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Passat på test
Volkswagen skal lansere neste generasjon Passat om et år. Foreløpig er den godt pakket inn, men det hindrer ikke våre illustratører i å mane frem bilder.
Da dagens Passat ble lansert i 2010, arvet den mye fra sin forgjenger. Så selv om den så helt ny ut, var den egentlig en omfattende facelift av Passat-modellene som kom på markedet i 2005.
Men nå er en helt ny bil på trappene, basert på Volkswagens fleksible MQB-plattform som også anvendes for nye Golf og Audi A3. Den fleksible plattformen skal etter hvert danne grunnlag for et trettitalls modeller fra VW-konsernet.
Designmessig vil neste Passat bære sine tradisjoner videre, i trygg VW-ånd. Vi kan derfor være trygge på at den ikke blir revolusjonerende med hensyn til utseende.
Illustratørene hos Carparazzi har dannet seg et inntrykk av hvordan etterfølgeren vil se ut, både som sedan og stasjonsvogn.
Den nye plattformen vil medføre lavere vekt, samtidig som Volkswagen har funnet frem til en formel med standardiserte deler, noe som medfører kraftig kostnadsreduksjon.
Ifølge OFV er det registrert snaut 3000 nye Passat hittil i år, en tilbakegang på ca. 1000 biler i forhold til samme periode i fjor. En årsak kan være at Passat Alltrack hadde nyhetens interesse i fjor.
Nye Passat får neppe stor innflytelse på registreringsstatistikken i 2014, for de første bilene kommer til Norge helt på tampen av året. Men det vil sikkert dukke opp noen gode tilbud på den utgående modellen.