-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS

Røper fremtidsplaner
Peugeot blir helelektrisk
I løpet av to år vil Peugeot lansere fem elektriske modeller.
Peugeot la denne uken frem sine planer for elektrifisering de nærmeste årene. Det er gode nyheter for den norske importøren, Bertel O. Steen og deres forhandlere.
– Peugeot har presentert en offensiv plan for de neste to årene. Noen av disse bilene er ikke så langt unna, og vi gleder oss spesielt til E-3008 og E-5008! Vi kjenner disse bilene i dag som romslige familiefavoritter, og vi ser veldig frem til å lansere disse som elektriske modeller med rekkevidder opp mot 700 kilometer, sier Rune Hensel, direktør for Peugeot hos Bertel O. Steen.
Planen er slik:
- I 2023 vil alle Peugeot-modeller bli elektrifisert
- I 2025 vil alle Peugeot-modeller finnes i en elektrisk versjon
- I 2030 vil alle Peugeot-modeller solgt i Europa være elektriske
Prosjektet heter E-LION PROJECT, Peugeots vei mot kun helelektriske biler. Prosjektet er en grunnleggende filosofi, og er en tilnærming basert på fem E’er:
1. Ecosystem: produkter og tjenester basert på STLA teknologi
2. Experience: en total kundeopplevelse basert på alle tilgjengelige tjenester
3. Electric: et komplett produktutvalg som er 100 prosent elektrisk i 2025
4. Efficiency: maksimal ytelse og lavest mulig forbruk (12,5 kWt/100 km for e-208)
5. Environment: en forpliktelse om å være karbonnøytrale i 2038
Fem nye elbiler de neste to årene
Dette er E-308, E-308 SW, E-408, E-3008 og E-5008.
E-3008 vil bli vist i sin helhet i andre halvår 2023. Denne vil komme med tre motorvarianter, inkludert en modell med to motorer og firehjulsdrift.
E-3008 vil bli den første bilen som lanseres på en av de nye plattformene til Stellantis, STLA-medium. Det finnes fire plattformer tilpasset ulike modeller fra konsernet:
- STLA-small
- STLA-medium
- STLA-large
- STLA-frame
Rekkevidden på E-3008 vil strekke seg mot 700 kilometer.
E-5008 vil lanseres kort tid etter E-3008.
Peugeots design for elektriske biler baserer seg på nye teknologiske plattformer fra Stellantis.
Dette gir muligheter for nye proposjoner og økt fleksibilitet, et helt nytt designspråk, samt nyutviklet interiør med tanke på både plass og funksjoner. I tillegg tillater plattformene ny styreteknologi som Hypersquare "drive by wire", vist på Peugeot Inception, hvor bilen kan styres uten ratt.
Stellantis teknologiplattformer, som STLA-brain, bilens datahjerne, STLA-smartcockpit, koblingen mellom deg og bilen, og STLA-autodrive, fremtidens selvkjøring, vil gjøre Peugeot til en total teknologisk opplevelse.
Samarbeidet med verdensledende aktører som Amazon og Foxconn sikrer at teknologien leveres på høyeste nivå.
Lengre levetid for elbiler
Peugeot regner med at en elbil vil ha en mye lengre levetid i fremtiden – opptil 20-25 år. Det vil bli mulig å resirkulere og pusse opp enkelte deler av bilen for lengst mulig levetid.
Det skal for eksempel være enkelt å erstatte setetrekk og andre overflater slik bilen kan oppleves som ny når den skifter eier.