-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Peugeot på nye jaktmarker
Her er beviset – Peugeot er i ferd med å klargjøre en sportslig coupé basert på konseptbilen 308 RC-Z.
Det var på Frankfurt-utstillingen i 2007 at Peugeot presenterte konseptbilen RC-Z som raskt ble betegnet som en fransk TT-kloning. Årsaken var et utseende som hadde mye til felles med den karakteristiske første generasjon Audi TT.
Men dette var langt fra første gang Peugeot viste sportslige småbiler – allerede i Genève i 2002 brukte de RC-betegnelsen i kombinasjon med kortfargene spar og ruter, på to små åpenbaringer som kollega Stein Pettersen i BIL har vært så heldig å få prøvekjøre på bane for et par år siden.
Les om Vår drømmedag på testbanen
Les mer i Tvilling-konsept fra Peugeot
Nå kan vi avsløre at Peugeot er i ferd med å realisere den kompakte sportsbilen, og med årets suksess på Le Mans bør de jo smi mens jernet er varmt. Kanskje får vi se en ferdig produksjonsbil allerede på Frankfurt-utstillingen i september, men produksjonen er neppe i gang før tidlig i 2010.
Konseptbilen var utstyrt med en kompakt 1,6-liters bensinmotor med 218 hk (basert på 1,6-literen som brukes av Peugeot og Mini). Men vi kan nok regne med at Peugeot også vil tilby spreke dieselutgaver – det er jo blitt stuerent selv i sportsbiler i dag.
Det er tydelig at PSA-søsknene Peugeot og Citroën nå er i ferd med å posisjonere seg i hver sin nisje, for mens Peugeot satser sportslig med Le Mans og RC-Z, går Citroën i mer luksuriøs retning med sine kommende DS-modeller.