-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Peugeots viktigste
Den franske løven er i sluttfasen med å teste ut arvtageren til 207. Trolig kommer 208 på markedet tidlig i 2012.
207 har vært Peugeots bestselger i mange år, og den var Europas mest solgte bilmodell i 2007. Modellen ble lansert i 2006 som erstatning for 206, men de to modellene levde side om side i en lang periode, også på det norske markedet.
Sammen med 107 er 207 eneste gjenværende modell med 7-tall i modellbetegnelsen. Den nye modellen vil hente trekk fra 508 som er første modell ut med Peugeots nye designspråk.
208 vil blant annet få tresylindrede bensinmotorer, både med og uten pustehjelp. I tillegg vil den benytte firesylindrede bensin- og dieselmotorer fra samarbeidet med BMW / Mini. Start/stopp blir trolig standard for å sørge for lavest mulig utslippstall.
Som 207 vil også 208 tilbys i forskjellige karosseriformer, som 3- og 5-dørs kombikupe, stasjonsvogn og coupé-cabriolet med automatisk hardtop.
Blant konkurrentene til Peugeot 208 finner vi modeller som VW Polo, Ford Fiesta, Opel Corsa, Toyota Yaris og mange andre småbiler.