-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Peugeots viktigste
Den franske løven er i sluttfasen med å teste ut arvtageren til 207. Trolig kommer 208 på markedet tidlig i 2012.
207 har vært Peugeots bestselger i mange år, og den var Europas mest solgte bilmodell i 2007. Modellen ble lansert i 2006 som erstatning for 206, men de to modellene levde side om side i en lang periode, også på det norske markedet.
Sammen med 107 er 207 eneste gjenværende modell med 7-tall i modellbetegnelsen. Den nye modellen vil hente trekk fra 508 som er første modell ut med Peugeots nye designspråk.
208 vil blant annet få tresylindrede bensinmotorer, både med og uten pustehjelp. I tillegg vil den benytte firesylindrede bensin- og dieselmotorer fra samarbeidet med BMW / Mini. Start/stopp blir trolig standard for å sørge for lavest mulig utslippstall.
Som 207 vil også 208 tilbys i forskjellige karosseriformer, som 3- og 5-dørs kombikupe, stasjonsvogn og coupé-cabriolet med automatisk hardtop.
Blant konkurrentene til Peugeot 208 finner vi modeller som VW Polo, Ford Fiesta, Opel Corsa, Toyota Yaris og mange andre småbiler.