-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Overhaling for Over-VW
Volkswagen Phaeton er et sjeldent syn på norske veier, men luksuslimoen lever i beste velgående. Nå får den snart sin andre overhaling.
Det har gått rykter om at Volkswagen vil foreta sin ansiktsløfting nummer to på Phaeton, før den erstattes med en helt ny modell - trolig i 2011.
Og her er beviset – en delvis maskert Phaeton som sannsynligvis avslører hele sitt utseende på Frankfurt-utstillingen i september.
Kosmetiske endringer gjøres i myke detaljer, som støtfangere og grill, for at også Phaeton skal få den nye familie-looken.
Samtidig redesignes lyktene, både foran og bak. Skjønt detaljer er vanskelig å avsløre gjennom kamuflasjen på disse bildene.
Fra informert hold sies det også at nye dieselmotorer er på vei til Phaeton – sannsynligvis V10 eller V12.
I dag består tilbudet kun av V6 på dieselfronten, mens de som foretrekker bensin kan velge mellom 6, 8 eller 12 sylindre – sistnevnte i form av W12.