-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny GTO (Pontiac) år
Holden skal slutte å bygge sin Monaro (som heter Pontiac GTO i USA) snart. I stedet kommer det en utgave som er basert på Holdens bestselger: Commodore.

Endelig begynner GTO-salget i USA å ta av. Det gikk svært treigt i fjor, da den australske Monaro fikk amerikanske navneskilt. Men hittil i år har salget nesten doblet seg i forhold til i fjor. Det begynner imidlertid å haste for de som virkelig ønsker seg denne modellen, for den skal ikke bygges lenger enn litt utpå nyåret 2006.
Bilen ble opprinnelig introdusert i 2001, og selv om den ble noe endret for amerikansk smak er det fremdeles mange som kritiserer den for ikke å se bra nok ut. Lett anonym, sier man.
Nå lover GM at det ikke skal bli tilfelle den neste utgaven. Den blir basert på den bakhjulsdrevne Commodore, og vil definitivt bli en Wow-bil. Problemet er at det er den vanlige Commodore som kommer først, og at Monaro-utgaven, coupéen, først kommer i 2008. Så det vil fremdeles bli et stort opphold i GTO-linjen hos Pontiac.