-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny GTO (Pontiac) år
Holden skal slutte å bygge sin Monaro (som heter Pontiac GTO i USA) snart. I stedet kommer det en utgave som er basert på Holdens bestselger: Commodore.

Endelig begynner GTO-salget i USA å ta av. Det gikk svært treigt i fjor, da den australske Monaro fikk amerikanske navneskilt. Men hittil i år har salget nesten doblet seg i forhold til i fjor. Det begynner imidlertid å haste for de som virkelig ønsker seg denne modellen, for den skal ikke bygges lenger enn litt utpå nyåret 2006.
Bilen ble opprinnelig introdusert i 2001, og selv om den ble noe endret for amerikansk smak er det fremdeles mange som kritiserer den for ikke å se bra nok ut. Lett anonym, sier man.
Nå lover GM at det ikke skal bli tilfelle den neste utgaven. Den blir basert på den bakhjulsdrevne Commodore, og vil definitivt bli en Wow-bil. Problemet er at det er den vanlige Commodore som kommer først, og at Monaro-utgaven, coupéen, først kommer i 2008. Så det vil fremdeles bli et stort opphold i GTO-linjen hos Pontiac.