-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny GTO (Pontiac) år
Holden skal slutte å bygge sin Monaro (som heter Pontiac GTO i USA) snart. I stedet kommer det en utgave som er basert på Holdens bestselger: Commodore.

Endelig begynner GTO-salget i USA å ta av. Det gikk svært treigt i fjor, da den australske Monaro fikk amerikanske navneskilt. Men hittil i år har salget nesten doblet seg i forhold til i fjor. Det begynner imidlertid å haste for de som virkelig ønsker seg denne modellen, for den skal ikke bygges lenger enn litt utpå nyåret 2006.
Bilen ble opprinnelig introdusert i 2001, og selv om den ble noe endret for amerikansk smak er det fremdeles mange som kritiserer den for ikke å se bra nok ut. Lett anonym, sier man.
Nå lover GM at det ikke skal bli tilfelle den neste utgaven. Den blir basert på den bakhjulsdrevne Commodore, og vil definitivt bli en Wow-bil. Problemet er at det er den vanlige Commodore som kommer først, og at Monaro-utgaven, coupéen, først kommer i 2008. Så det vil fremdeles bli et stort opphold i GTO-linjen hos Pontiac.