-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Send dine spørsmål til oss
Neste uke drar vi til Barcelona for å kjøre to splitter nye biler som kommer til Norge i løpet av våren. Først ut er Toyota Prius Plug-in hybrid.

Prius var første hybridmodell fra Toyota da den ble lansert for ganske nøyaktig 20 år siden. Den gang var den en enslig svale på markedet, men i dag er ni av ti nye Toyotaer solgt i Norge utstyrt med hybrid drivlinje.
Nye Toyota Prius medførte nesten dobling av salget da den kom på markedet for ganske nøyaktig et år siden, men ifølge statistikk fra OFV den er bare nummer fire på Toyotas bestselgerliste etter RAV4, Auris og Yaris.
Men selv om Toyota har hybride løsninger over hele modellrekken, er det sparsomt med ladbare hybrider fra den japanske produsenten.
Plug-in hybrider har jo nærmest rast inn på den norske salgsstatistikken de siste årene grunnet et norsk avgiftsnivå som er skreddersydd for biler med stikkontakt.
Toyota hadde en ladbar versjon av forrige Prius, men den ble aldri noen suksess hos oss. Årsaken var en meget begrenset rekkevidde på ren eldrift, kombinert med et markant pristillegg sammenlignet med Prius-modellen uten lademulighet.
Men nå er Toyota klar med andre generasjon Prius Plug-in Hybrid, og vi drar til Barcelona for å kjøre bilen neste uke.
Tradisjonelt vekker en ny Toyota stor interesse fra en trofast kundeskare. Dersom det er noe du vil vi skal spørre om under lanseringen, så fyr løs og send meg spørsmål via denne linken eller via vår Facebook-side.
Vi lover svar til alle – enten direkte, via BilNorge eller i omtalen som kommer i bladet Bil.