-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Send dine spørsmål til oss
Neste uke drar vi til Barcelona for å kjøre to splitter nye biler som kommer til Norge i løpet av våren. Først ut er Toyota Prius Plug-in hybrid.

Prius var første hybridmodell fra Toyota da den ble lansert for ganske nøyaktig 20 år siden. Den gang var den en enslig svale på markedet, men i dag er ni av ti nye Toyotaer solgt i Norge utstyrt med hybrid drivlinje.
Nye Toyota Prius medførte nesten dobling av salget da den kom på markedet for ganske nøyaktig et år siden, men ifølge statistikk fra OFV den er bare nummer fire på Toyotas bestselgerliste etter RAV4, Auris og Yaris.
Men selv om Toyota har hybride løsninger over hele modellrekken, er det sparsomt med ladbare hybrider fra den japanske produsenten.
Plug-in hybrider har jo nærmest rast inn på den norske salgsstatistikken de siste årene grunnet et norsk avgiftsnivå som er skreddersydd for biler med stikkontakt.
Toyota hadde en ladbar versjon av forrige Prius, men den ble aldri noen suksess hos oss. Årsaken var en meget begrenset rekkevidde på ren eldrift, kombinert med et markant pristillegg sammenlignet med Prius-modellen uten lademulighet.
Men nå er Toyota klar med andre generasjon Prius Plug-in Hybrid, og vi drar til Barcelona for å kjøre bilen neste uke.
Tradisjonelt vekker en ny Toyota stor interesse fra en trofast kundeskare. Dersom det er noe du vil vi skal spørre om under lanseringen, så fyr løs og send meg spørsmål via denne linken eller via vår Facebook-side.
Vi lover svar til alle – enten direkte, via BilNorge eller i omtalen som kommer i bladet Bil.