-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Faceliftet Rexton
Sist jeg så etter var Rexton nr 20, cirka, på varebilstatistikken. Tempoet kommer ikke til å bli labrere når den faceliftede utgaven er på plass rett over sommeren.
Populær
Rexton har solgt i godt over 1000 eksemplarer siden den ble introdusert i 2002. Den mest populære av SsangYong-produktene med så god margin, som at den vel har solgt dobbelt så mange som alle de andre modellene til sammen.
På bilutstillingen i Madrid ble Rexton II introdusert, en forholdsvis faceliftet modell, der man imidlertid ikke har gjort noen seriøse inngrep i mekanikken.
Fremdeles er det valgmuligheter mellom for eksempel permanent firehjulsdrift eller elektronisk styrt kraftfordeling mellom for- og bak. Og fremdeles er både automat- og manuell-kassen femtrinns-utvekslet.
Mye Merce
Det er eksteriør og innvendig utstyr det har skjedd ting med. Såpass mye at de målene som ble oppgitt i Madrid er en del centimeter færre i lengderetningen enn på Romertall En. Profilene langs sidene er også endret noe, og grillen har fått et annet uttrykk. Men fremdeles er man såpass nær en Mercedes-grill man kan, uten å bli saksøkt.
Eller har de en avtale? SsangYong er fremdeles like Powered by Mercedes-Benz som tidligere, med MB M 104.981 E 32, eller 3,2 literen, som det sterkeste alternativet.