-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Faceliftet Rexton
Sist jeg så etter var Rexton nr 20, cirka, på varebilstatistikken. Tempoet kommer ikke til å bli labrere når den faceliftede utgaven er på plass rett over sommeren.
Populær
Rexton har solgt i godt over 1000 eksemplarer siden den ble introdusert i 2002. Den mest populære av SsangYong-produktene med så god margin, som at den vel har solgt dobbelt så mange som alle de andre modellene til sammen.
På bilutstillingen i Madrid ble Rexton II introdusert, en forholdsvis faceliftet modell, der man imidlertid ikke har gjort noen seriøse inngrep i mekanikken.
Fremdeles er det valgmuligheter mellom for eksempel permanent firehjulsdrift eller elektronisk styrt kraftfordeling mellom for- og bak. Og fremdeles er både automat- og manuell-kassen femtrinns-utvekslet.
Mye Merce
Det er eksteriør og innvendig utstyr det har skjedd ting med. Såpass mye at de målene som ble oppgitt i Madrid er en del centimeter færre i lengderetningen enn på Romertall En. Profilene langs sidene er også endret noe, og grillen har fått et annet uttrykk. Men fremdeles er man såpass nær en Mercedes-grill man kan, uten å bli saksøkt.
Eller har de en avtale? SsangYong er fremdeles like Powered by Mercedes-Benz som tidligere, med MB M 104.981 E 32, eller 3,2 literen, som det sterkeste alternativet.