-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Faceliftet Rexton
Sist jeg så etter var Rexton nr 20, cirka, på varebilstatistikken. Tempoet kommer ikke til å bli labrere når den faceliftede utgaven er på plass rett over sommeren.
Populær
Rexton har solgt i godt over 1000 eksemplarer siden den ble introdusert i 2002. Den mest populære av SsangYong-produktene med så god margin, som at den vel har solgt dobbelt så mange som alle de andre modellene til sammen.
På bilutstillingen i Madrid ble Rexton II introdusert, en forholdsvis faceliftet modell, der man imidlertid ikke har gjort noen seriøse inngrep i mekanikken.
Fremdeles er det valgmuligheter mellom for eksempel permanent firehjulsdrift eller elektronisk styrt kraftfordeling mellom for- og bak. Og fremdeles er både automat- og manuell-kassen femtrinns-utvekslet.
Mye Merce
Det er eksteriør og innvendig utstyr det har skjedd ting med. Såpass mye at de målene som ble oppgitt i Madrid er en del centimeter færre i lengderetningen enn på Romertall En. Profilene langs sidene er også endret noe, og grillen har fått et annet uttrykk. Men fremdeles er man såpass nær en Mercedes-grill man kan, uten å bli saksøkt.
Eller har de en avtale? SsangYong er fremdeles like Powered by Mercedes-Benz som tidligere, med MB M 104.981 E 32, eller 3,2 literen, som det sterkeste alternativet.