-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En høyreist Rolls
Her er de første bildene av det som skal bli en helt ny modell fra Rolls-Royce.
Rolls-Royce er i ferd med å utvikle en nye modellserie under kodenavnet Cullinan. En naturlig konkurrent er den kommende Bentayga fra Bentley, og de to modellene skal rette seg mot kravstore kunder med tilnærmet ubegrenset bankkonto.
De som har kunnskap om de britiske kronjuvelene vil kjenne navnet – Cullinan er betegnelsen på den største diamant som noensinne skal være funnet, og som inngår i kronjuvelene.
Ikke SUV
De involverte i prosjektet hos Rolls-Royce omtaler selv ikke bilen som en SUV. I stedet snakker de om en høyreist Rolls-Royce.
Bilen Carparazzi her har fotografert er en tidlig «bastard» basert på en forkortet Phantom Serie II. Den brukes for å utvikle og teste 4x4-systemet som skal benyttes i det endelige produktet.
Den kan således gi en viss indikasjon på Cullinans størrelse, men røper ikke noe om hva slags design den ferdige bilen vil få.
Testbilen skal nå på turné for å testes under forskjellige vei- og klimaforhold. Her er den fotografert i Bayern, ikke så langt fra BMWs R&D-senter.