-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En høyreist Rolls
Her er de første bildene av det som skal bli en helt ny modell fra Rolls-Royce.
Rolls-Royce er i ferd med å utvikle en nye modellserie under kodenavnet Cullinan. En naturlig konkurrent er den kommende Bentayga fra Bentley, og de to modellene skal rette seg mot kravstore kunder med tilnærmet ubegrenset bankkonto.
De som har kunnskap om de britiske kronjuvelene vil kjenne navnet – Cullinan er betegnelsen på den største diamant som noensinne skal være funnet, og som inngår i kronjuvelene.
Ikke SUV
De involverte i prosjektet hos Rolls-Royce omtaler selv ikke bilen som en SUV. I stedet snakker de om en høyreist Rolls-Royce.
Bilen Carparazzi her har fotografert er en tidlig «bastard» basert på en forkortet Phantom Serie II. Den brukes for å utvikle og teste 4x4-systemet som skal benyttes i det endelige produktet.
Den kan således gi en viss indikasjon på Cullinans størrelse, men røper ikke noe om hva slags design den ferdige bilen vil få.
Testbilen skal nå på turné for å testes under forskjellige vei- og klimaforhold. Her er den fotografert i Bayern, ikke så langt fra BMWs R&D-senter.