-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
En høyreist Rolls
Her er de første bildene av det som skal bli en helt ny modell fra Rolls-Royce.
Rolls-Royce er i ferd med å utvikle en nye modellserie under kodenavnet Cullinan. En naturlig konkurrent er den kommende Bentayga fra Bentley, og de to modellene skal rette seg mot kravstore kunder med tilnærmet ubegrenset bankkonto.
De som har kunnskap om de britiske kronjuvelene vil kjenne navnet – Cullinan er betegnelsen på den største diamant som noensinne skal være funnet, og som inngår i kronjuvelene.
Ikke SUV
De involverte i prosjektet hos Rolls-Royce omtaler selv ikke bilen som en SUV. I stedet snakker de om en høyreist Rolls-Royce.
Bilen Carparazzi her har fotografert er en tidlig «bastard» basert på en forkortet Phantom Serie II. Den brukes for å utvikle og teste 4x4-systemet som skal benyttes i det endelige produktet.
Den kan således gi en viss indikasjon på Cullinans størrelse, men røper ikke noe om hva slags design den ferdige bilen vil få.
Testbilen skal nå på turné for å testes under forskjellige vei- og klimaforhold. Her er den fotografert i Bayern, ikke så langt fra BMWs R&D-senter.