-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Overdådig Pininfarina
De anerkjente karosseriskredderne hos Pininfarina skal avsløre en luksuriøs hemmelighet i august.


Vi loves flere bilder av Hyperion i august
Det er på distingverte Pebble Beach Concours at Pininfarina Hyperion skal avdukes. Bilen er basert på en Rolls-Royce Drophead Coupé og skal være en hyllest til de klassiske førkrigsbilene.
HER FINNER DU MER OM DROPHEAD COUPÉ
Bilen bygges for en privatperson som har sagt seg villig til at den kan stilles ut på Pebble Beach. Han eller hun ønsker seg kanskje litt ekstra berømmelse.
Hyperion er bare ett av flere kjørbare prosjekter fra Pininfarina i 2008. I Genève møtte vi tidligere i år deres Sintesi, også en fullt kjørbar konseptbil. Men vi fikk også vite at det ikke sto så bra til med selskapet.
LES OM PININFARINA I GENÈVE HER
Det er også Pininfarina som står for utviklingen av Ferraris kommende California og an ansiktsløftet Maserati Quattroporte som begge skal lanseres på høstens Paris-utstilling.