-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Investerer tungt i USA
Nytt VW-merke med egen fabrikk
Volkswagens nye Scout Motors har nå bekreftet planene om en to milliarder dollars fabrikk i Sør-Carolina.
Fabrikken skal ligge noen mil utenfor statens hovedstad, Columbia, og den skal i drift fra 2026. Første produkt ut er en røff elektrisk SUV priset til rundt 40.000 dollar.
Fabrikken skal, når den står ferdig, ha en kapasitet på 200.000 biler i året og vil gi minst 4000 permanente arbeidsplasser.
Bilene under Scout-paraplyen skal være røffe nok til å konkurrere med de barskeste fra Jeep og Land Rover, samt Fords gjenopplivede Bronco, og de skal være inspirert av den klassiske Intenational Harvester Scout som ble bygget i perioden 1960-1985.
Scout-sjef Scott Keogh betegner ikke bilen som en SUV, men som en RUV – Rugged Utility Vehicle. Kort tid etter denne vil det følge en pickup basert på samme oppskrift og plattform.
Volkswagen presenterte planene for Scout i mai 2022, og rettighetene til å bruke navnet fikk de da de kjøpte Navistar to år tidligere.
Volkswagen trenger nye ben å stå på for å øke sin tilstedeværelse i det amerikanske markedet som er dominert av store pickuper og SUV-er fra blant annet Ford, Chevy, Jeep og nykommer Rivian.