-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sint Ibiza og fjern fremtid
Mens Seats nye Ibiza er på sjarmoffensiv Europa rundt, er utviklingen av en hissigere variant allerede godt i gang. Og Seat har flere nyheter på gang for de kommende årene.
Småsint
Det er sannsynligvis FR-utgaven som Carparazzi her har tatt bilder av – brobyggeren mellom standardutgavene og toppmodellen Ibiza Cupra.
Selv om mye av bilen er tildekket, ser vi store hjul foran massive bremseskiver og calipere. Hekken er pyntet med et ekstra eksosrørsett.
Som nest hissigste modell i familien vil Ibiza FR trolig få en turbomotor med rundt 180 hk – noe som vil gjøre den til en verdig utfordrer i klassen av kompakte GTI-modeller.
Mer på trappene
Andre nyheter fra Seat i de nærmeste årene er en kompakt SUV (trolig basert på Tiguan) som forventes på markedet i 2010 og en kompakt roadster som trolig lanseres i 2012. Illustratørene hos Carparazzi har laget datamanipulasjoner av begge.
Er det ikke litt snodig at det ikke er mulig å selge dette merket i Norge?