-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Endelig: Ny Sharan
Det blir nok fest hos Volkswagen når den snart 15 år gamle Sharan nå snart skal byttes ut.
Sharan er trolig den VW-modellen som har hatt lengst levetid siden Bobla. Den debuterte i februar 1995 som et samarbeid mellom VW og Ford, og selges også under betegnelsen Seat Alhambra.
Høsten 2005 gikk Ford sine egne veier og lanserte en ny Galaxy, mens VW fortsatte produksjonen av sin gamle sliter, dog med enkelte lette ansiktsløftninger.
LES OGSÅ: VW ruster opp transportavdelingen
Den nye modellen har vært en godt skjult hemmelighet, men nå har endelige våre spionfotografer kommet over et eksemplar under testing i ekstremt varmt og tørt klima.
Full fleksibilitet
Som sine konkurrenter fra Ford, Renault og Opel vil nye Sharan fortsette som en fullverdig flerbruksbil, enda større enn sin forgjenger. Men i motsetning til de europeiske konkurrentene, vil nye Sharan være utstyrt med skyvedører for å lette adkomsten til de to bakre seterekkene.
Formen på bilen vil ikke avvike nevneverdig fra dagens modell – her er fleksible løsninger satt i høysetet – men regn med at fronten bærer preg av hva vi har fått servert på ny Golf og Polo i den siste tiden. (Se Carapazzis dataillustrasjon som ikke tar hensyn til skyvedører.)
Under den skrå fronten vil du finne et rikholdig utvalg av VW’s drivlinjer, det være seg diesel, bensin eller alternative drivstoffer som for eksempel biogass.
Trolig skal bilen lanseres i Genève våren 2010 med salgsstart neste sommer. Da får vi vite om den også rommer statskassa slik at den kan registreres som varebil.
SE NÅR BILENE KOMMER TIL NORGE