-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Endelig: Ny Sharan
Det blir nok fest hos Volkswagen når den snart 15 år gamle Sharan nå snart skal byttes ut.
Sharan er trolig den VW-modellen som har hatt lengst levetid siden Bobla. Den debuterte i februar 1995 som et samarbeid mellom VW og Ford, og selges også under betegnelsen Seat Alhambra.
Høsten 2005 gikk Ford sine egne veier og lanserte en ny Galaxy, mens VW fortsatte produksjonen av sin gamle sliter, dog med enkelte lette ansiktsløftninger.
LES OGSÅ: VW ruster opp transportavdelingen
Den nye modellen har vært en godt skjult hemmelighet, men nå har endelige våre spionfotografer kommet over et eksemplar under testing i ekstremt varmt og tørt klima.
Full fleksibilitet
Som sine konkurrenter fra Ford, Renault og Opel vil nye Sharan fortsette som en fullverdig flerbruksbil, enda større enn sin forgjenger. Men i motsetning til de europeiske konkurrentene, vil nye Sharan være utstyrt med skyvedører for å lette adkomsten til de to bakre seterekkene.
Formen på bilen vil ikke avvike nevneverdig fra dagens modell – her er fleksible løsninger satt i høysetet – men regn med at fronten bærer preg av hva vi har fått servert på ny Golf og Polo i den siste tiden. (Se Carapazzis dataillustrasjon som ikke tar hensyn til skyvedører.)
Under den skrå fronten vil du finne et rikholdig utvalg av VW’s drivlinjer, det være seg diesel, bensin eller alternative drivstoffer som for eksempel biogass.
Trolig skal bilen lanseres i Genève våren 2010 med salgsstart neste sommer. Da får vi vite om den også rommer statskassa slik at den kan registreres som varebil.