-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Endelig: Ny Sharan
Det blir nok fest hos Volkswagen når den snart 15 år gamle Sharan nå snart skal byttes ut.
Sharan er trolig den VW-modellen som har hatt lengst levetid siden Bobla. Den debuterte i februar 1995 som et samarbeid mellom VW og Ford, og selges også under betegnelsen Seat Alhambra.
Høsten 2005 gikk Ford sine egne veier og lanserte en ny Galaxy, mens VW fortsatte produksjonen av sin gamle sliter, dog med enkelte lette ansiktsløftninger.
LES OGSÅ: VW ruster opp transportavdelingen
Den nye modellen har vært en godt skjult hemmelighet, men nå har endelige våre spionfotografer kommet over et eksemplar under testing i ekstremt varmt og tørt klima.
Full fleksibilitet
Som sine konkurrenter fra Ford, Renault og Opel vil nye Sharan fortsette som en fullverdig flerbruksbil, enda større enn sin forgjenger. Men i motsetning til de europeiske konkurrentene, vil nye Sharan være utstyrt med skyvedører for å lette adkomsten til de to bakre seterekkene.
Formen på bilen vil ikke avvike nevneverdig fra dagens modell – her er fleksible løsninger satt i høysetet – men regn med at fronten bærer preg av hva vi har fått servert på ny Golf og Polo i den siste tiden. (Se Carapazzis dataillustrasjon som ikke tar hensyn til skyvedører.)
Under den skrå fronten vil du finne et rikholdig utvalg av VW’s drivlinjer, det være seg diesel, bensin eller alternative drivstoffer som for eksempel biogass.
Trolig skal bilen lanseres i Genève våren 2010 med salgsstart neste sommer. Da får vi vite om den også rommer statskassa slik at den kan registreres som varebil.
SE NÅR BILENE KOMMER TIL NORGE