-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Skoda utvikler ny SUV
Skoda er i ferd med å utvikle en ny SUV som skal i salg om et par år. Her er en bastard på test.
Bildene viser en såkalt «test mule» - altså en prototyp, eller en bastard som er sammensatt av forskjellige biler. Så selv om dette ser ut som en nokså ordinær Yeti, er det noe annet som skjuler seg under skallet.
Kilder hos Skoda har bekreftet at en SUV større enn Yeti er under utvikling, og at denne blir en viktig brikke for å oppnå det globale salgsmålet på 1,5 millioner biler i 2018. Internt bærer bilen kodenavnet A-Plus-SUV.
Tiguan-basert
Spionbildene viser at den kommende modellen er vesentlig lengre og litt bredere enn Yeti. Teknisk har nykommeren mye til felles med neste generasjon Tiguan som trolig debuterer i Frankfurt til høsten.
Skodaen blir tilgjengelig som 5- og 7-seter, og den blir priset for å konkurrere mot modeller som for eksempel Kia Sorento og Hyundai Santa Fe.
Det påstås at bilen får gode terrengegenskaper «på nivå med en Land Rover», og med en lengde på 460 cm blir den rundt en desimeter lengre enn Tiguan.
2- og 4-hjulsdrift
Det er jo masse alternative drivlinjer å velge mellom i VW-systemet, men våre kilder mener Skoda vil gå for to dieselmotorer og to bensinvarianter i området 140 til 185 hk, der de minste motorene kombineres med forhjulsdrift mens de største får firehjulsdrift.
Den nye SUV-en vil hente designstrekk fra eksisterende modeller, inkludert Yeti, ispedd trekk fra flunkende nye Superb og muligens fra Vision C Concept som ble vist i Genève i fjor.
Skoda har hatt en fin salgsvekst de siste årene. I 2014 klarte de for første gang å produsere en halv million biler på et halvår, og de skal øke takten med ytterligere 50 prosent innen utgangen av 2018.