-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Neste generasjon Swift
Her ser du neste generasjon Suzuki Swift. Den kommer til en forhandler nær deg innen et år.
Det var mange som nikket anerkjennende da Suzuki lanserte Swift i 2004. Endelig hadde den japanske produsenten vektlagt design – det var nye takter fra den kanten.
Nå klargjøres en ny generasjon av den kompakte bilen som var gjennom en lettere facelift i 2008. Trolig skal denne lanseres på Paris-utstillingen til høsten.
Selv om bilen på bildene er godt kamuflert, ser vi at formene ikke skiller seg dramatisk fra dagens modell. Det betyr en unik design med en rund front, en høy takbue, korte overheng og en stram bakende.
Swift leveres med både for- og firehjulsdrift, men siden den norske importøren kun markedsfører biler med ”firehjulsdrift inkludert i prisen”, er det sistnevnte alternativ som gjelder for Norge.
I dag selges Swift kun med en 91-hesters bensinmotor her i landet. Det kan det bli en endring på i forbindelse med modellskiftet.
Suzuki kommer nemlig med en ny, 80-hesters dieselmotor som kan bli gunstig for både dreiemoment og avgifter. Kanskje får vi igjen se en prislapp på kr 199.900 – i dag koster den 10.000 kroner mer.
Det ryktes også at en hybridutgave er på trappene for lansering senere, sannsynligvis i 2012.