-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Neste generasjon Swift
Her ser du neste generasjon Suzuki Swift. Den kommer til en forhandler nær deg innen et år.
Det var mange som nikket anerkjennende da Suzuki lanserte Swift i 2004. Endelig hadde den japanske produsenten vektlagt design – det var nye takter fra den kanten.
Nå klargjøres en ny generasjon av den kompakte bilen som var gjennom en lettere facelift i 2008. Trolig skal denne lanseres på Paris-utstillingen til høsten.
Selv om bilen på bildene er godt kamuflert, ser vi at formene ikke skiller seg dramatisk fra dagens modell. Det betyr en unik design med en rund front, en høy takbue, korte overheng og en stram bakende.
Swift leveres med både for- og firehjulsdrift, men siden den norske importøren kun markedsfører biler med ”firehjulsdrift inkludert i prisen”, er det sistnevnte alternativ som gjelder for Norge.
I dag selges Swift kun med en 91-hesters bensinmotor her i landet. Det kan det bli en endring på i forbindelse med modellskiftet.
Suzuki kommer nemlig med en ny, 80-hesters dieselmotor som kan bli gunstig for både dreiemoment og avgifter. Kanskje får vi igjen se en prislapp på kr 199.900 – i dag koster den 10.000 kroner mer.
Det ryktes også at en hybridutgave er på trappene for lansering senere, sannsynligvis i 2012.