-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Neste generasjon Swift
Her ser du neste generasjon Suzuki Swift. Den kommer til en forhandler nær deg innen et år.
Det var mange som nikket anerkjennende da Suzuki lanserte Swift i 2004. Endelig hadde den japanske produsenten vektlagt design – det var nye takter fra den kanten.
Nå klargjøres en ny generasjon av den kompakte bilen som var gjennom en lettere facelift i 2008. Trolig skal denne lanseres på Paris-utstillingen til høsten.
Selv om bilen på bildene er godt kamuflert, ser vi at formene ikke skiller seg dramatisk fra dagens modell. Det betyr en unik design med en rund front, en høy takbue, korte overheng og en stram bakende.
Swift leveres med både for- og firehjulsdrift, men siden den norske importøren kun markedsfører biler med ”firehjulsdrift inkludert i prisen”, er det sistnevnte alternativ som gjelder for Norge.
I dag selges Swift kun med en 91-hesters bensinmotor her i landet. Det kan det bli en endring på i forbindelse med modellskiftet.
Suzuki kommer nemlig med en ny, 80-hesters dieselmotor som kan bli gunstig for både dreiemoment og avgifter. Kanskje får vi igjen se en prislapp på kr 199.900 – i dag koster den 10.000 kroner mer.
Det ryktes også at en hybridutgave er på trappene for lansering senere, sannsynligvis i 2012.